Skravletråd februar!

Liten gutt som koser seg veldig i saccosekken og bare idyll...
Helt frem til mamma går på kjøkkenet for å finne lunsj....

Saccosekker har glidelås, veldig spennende for en liten gutt, og inneholder enorme mengder bitte, bitte små isopor baller som er ekstremt statiske og henger seg fast i alt samt flyr i alle kanter når man prøver å feie dem opp

Haha[emoji23] så bildet og døde nesten[emoji28]
Fått fjernet alt?

Men jeg har en ting å si om den sengen.
Når den vaskes (går i maskin på 60 grader) slipper skitt veldig lett og den tørker på null komma svij.
bruker vel en 45 min - 1 time på å tørke
Godt det da i det minste.

God bedring til plutten

Lang dag over
Først jobb så rett på loddsalg.
Stolt av kengubarnet og lagkompisen som var då høflige og flinke
Solgte for nesten 3000 på 2.5 t ( 5kr loddet)

Kjempebra salg :)

Så lekker!![emoji1]

Takk :D

Måtte mote meg stort opp til å klare lage denne med influensa og infeksjonen herjende i kroppen. Men hadde deadline :p Turen ut for å ta bilder i dagslys var meget kjapp[emoji85]

Treningen hos fysio idag var utmattende. Gjorde ikke mye men nok for min kropp. Og med influensaen som enda ikke er bedre. Burde nok aldri vært på den timen [emoji849]

Vampyr humør. Akkurat sett ferdig Buffy.

Nå Vampires diary gitt.

Mens jeg lager meg gooood mat! Mannen er borte hele helga. Unga sover. Vi laga hjemmelaga pizza kl 16. På tiden med det beste jeg vet.
Pepperbiff, hjemmelaga fløtegratinerte poteter, sopp, sterk peppersaus [emoji7][emoji7]

Vampyr humør. Akkurat sett ferdig Buffy.

Nå Vampires diary gitt.

Mens jeg lager meg gooood mat! Mannen er borte hele helga. Unga sover. Vi laga hjemmelaga pizza kl 16. På tiden med det beste jeg vet.
Pepperbiff, hjemmelaga fløtegratinerte poteter, sopp, sterk peppersaus [emoji7][emoji7]
Ikke Angel???
Er ikke det en mer naturlig oppfølger til Buffy?

Skulle egentlig starta på arm 2. Tar det i morgen. Trenger pause kjenner jeg. Bare meg nå [emoji16]

Back
Topp