Blivende mamma september2015
Glad i forumet
Jeg fødte en relativt stor gutt for 6 mnd siden !
Men etter fødsel så var det litt opp og ned med vekta til han var rundt 3 mnd !
Men han har alltid ligget innafor , så litt over og så på gjennomsnittet igjen
Men han er veldig lang av seg, og da smal/tynn
Føler alle sier "jammen er han tynn" "Gu så lett han er"
Og merker jeg blir såret og får følelse av at de nesten syns han er for liten /mager osv
Hadde besøk her om dagen som spurte "hvor tynn var han på sist kontroll "??
Kjente det gjorde vondt
Han har alltid vert normal !
Men han er veldig sterk , ekstremt aktiv , ligger ikke i ro som de andre babyene osv ! Sånn var storebror men han var mer liten og kompakt !
Men blir så lei av sånt ! Nett som om de mener jeg ikke gir han mat[emoji52]og sånn konkurranse om hvem som er størst
Han har alltid vert tilfreds, og ammet mye og ofte ! Men mye da jeg har mye melk og han tømmer begge til hver gang!
Men det legger seg ikke sånn på han siden han strekker seg så fælt! Annerledes når babyene ikke blir så lange ! Da blir de rundere og bredere
Men blir så lei av maset! Jeg maser sjelden elle aldri om sånt
Men etter fødsel så var det litt opp og ned med vekta til han var rundt 3 mnd !
Men han har alltid ligget innafor , så litt over og så på gjennomsnittet igjen
Men han er veldig lang av seg, og da smal/tynn
Føler alle sier "jammen er han tynn" "Gu så lett han er"
Og merker jeg blir såret og får følelse av at de nesten syns han er for liten /mager osv
Hadde besøk her om dagen som spurte "hvor tynn var han på sist kontroll "??
Kjente det gjorde vondt
Han har alltid vert normal !
Men han er veldig sterk , ekstremt aktiv , ligger ikke i ro som de andre babyene osv ! Sånn var storebror men han var mer liten og kompakt !
Men blir så lei av sånt ! Nett som om de mener jeg ikke gir han mat[emoji52]og sånn konkurranse om hvem som er størst
Han har alltid vert tilfreds, og ammet mye og ofte ! Men mye da jeg har mye melk og han tømmer begge til hver gang!
Men det legger seg ikke sånn på han siden han strekker seg så fælt! Annerledes når babyene ikke blir så lange ! Da blir de rundere og bredere
Men blir så lei av maset! Jeg maser sjelden elle aldri om sånt