Jubeltråd :)

Wheeee, 14+0 i dag! Andre trimester starter, og formen har definitivt bedret seg de siste ukene. I dag skal jeg endelig avgårde for å vokse og farge øyenbryn, det vil nok også hjelpe litt på å føle seg mer normal. :)

13+6 i dag og fikk doppler i posten! Bestemte meg egentlig for å ikke bestille, men pga blødning 13+0 ble det det likevel. Tenkte det var greit å ha i tilfelle jeg ble usikker på liv.
Fant tydelig den ene sine hjerteslag. Den andre var litt vanskeligere, men mener jeg hørte den også:Heartred:Heartred

13+6 i dag og fikk doppler i posten! Bestemte meg egentlig for å ikke bestille, men pga blødning 13+0 ble det det likevel. Tenkte det var greit å ha i tilfelle jeg ble usikker på liv.
Fant tydelig den ene sine hjerteslag. Den andre var litt vanskeligere, men mener jeg hørte den også:Heartred:Heartred
Jeg klarer bare å finne 1 av de. Tror jeg da :) med mindre de har nøyaktig lik hjertefrekvens

Forsiktig stille jubel! Jeg tok blodprøve for duotest forrige mandag, svar på den ville komme etter en uke. Ved avvik ville de ringe, hvis ikke ville rapporten komme i posten. Jeg satte meg selv frist "hvis de ikke har ringt innen tirsdag går det bra", og de har ikke ringt. :)

Hvor lang tid tok det før du mottok den?

Bestilte den onsdag forrige uke. Så 6 dager. Ble vel sendt dagen etter bestilling.

Det var raskt :) hvor bestilte du fra? :)
Vurderer å kjøpe en selv. Hadde absolutt ikke tenkt det, men siden jeg skal på ferie til utlandet og jeg ikke kan ringe lege/jordmor ved en hver bekymring frister det litt å kjøpe en doppler.

Vurderer å kjøpe en selv. Hadde absolutt ikke tenkt det, men siden jeg skal på ferie til utlandet og jeg ikke kan ringe lege/jordmor ved en hver bekymring frister det litt å kjøpe en doppler.
Bestilte fra babyplan.no:)
Skjønner deg godt!

Jeg kjøpte så storebror kam lytte etterhvert, men den har virkelig reddet meg denne helgen. [emoji173]

Bestilte fra eBay men tok vel nesten 3 uker før den kom. [emoji106]

Tror man kan få kjøpt sånn på teknikmagasinet?:) så slipper du og vente så lenge :)
Ja jeg vurderte det lenge men betalte 250 for en veldig fin en på ebay.

Var egentlig greit å vente også. Slapp jeg få panikk for å ikke finne lyden med en gang. [emoji85]

Den reddet meg i helgen

Back
Topp