Wheeee, 14+0 i dag! Andre trimester starter, og formen har definitivt bedret seg de siste ukene. I dag skal jeg endelig avgårde for å vokse og farge øyenbryn, det vil nok også hjelpe litt på å føle seg mer normal. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg klarer bare å finne 1 av de. Tror jeg da13+6 i dag og fikk doppler i posten! Bestemte meg egentlig for å ikke bestille, men pga blødning 13+0 ble det det likevel. Tenkte det var greit å ha i tilfelle jeg ble usikker på liv.
Fant tydelig den ene sine hjerteslag. Den andre var litt vanskeligere, men mener jeg hørte den også![]()
13+6 i dag og fikk doppler i posten! Bestemte meg egentlig for å ikke bestille, men pga blødning 13+0 ble det det likevel. Tenkte det var greit å ha i tilfelle jeg ble usikker på liv.
Fant tydelig den ene sine hjerteslag. Den andre var litt vanskeligere, men mener jeg hørte den også![]()
Bestilte den onsdag forrige uke. Så 6 dager. Ble vel sendt dagen etter bestilling.Hvor lang tid tok det før du mottok den?
Bestilte den onsdag forrige uke. Så 6 dager. Ble vel sendt dagen etter bestilling.
Bestilte fra babyplan.noDet var raskthvor bestilte du fra?
Vurderer å kjøpe en selv. Hadde absolutt ikke tenkt det, men siden jeg skal på ferie til utlandet og jeg ikke kan ringe lege/jordmor ved en hver bekymring frister det litt å kjøpe en doppler.
Jeg kjøpte så storebror kam lytte etterhvert, men den har virkelig reddet meg denne helgen. [emoji173]Det var raskthvor bestilte du fra?
![]()
Vurderer å kjøpe en selv. Hadde absolutt ikke tenkt det, men siden jeg skal på ferie til utlandet og jeg ikke kan ringe lege/jordmor ved en hver bekymring frister det litt å kjøpe en doppler.
Jeg kjøpte så storebror kam lytte etterhvert, men den har virkelig reddet meg denne helgen. [emoji173]
Bestilte fra eBay men tok vel nesten 3 uker før den kom. [emoji106]
Ja jeg vurderte det lenge men betalte 250 for en veldig fin en på ebay.Tror man kan få kjøpt sånn på teknikmagasinet?så slipper du og vente så lenge
![]()
Jubler for en fantastisk tur på dass ! Nå er jeg klar for nye eventyr (les mer mat).
Ja jeg vurderte det lenge men betalte 250 for en veldig fin en på ebay.
Var egentlig greit å vente også. Slapp jeg få panikk for å ikke finne lyden med en gang. [emoji85]
Den reddet meg i helgen