Skravletråd februar!

Kraftig influensa og bakteriell infeksjon i kroppen. Jippi jeg treffer virkelig jackpot [emoji849]

Først luftveisinfeksjoner, forkjølelser, astmaforverring,ny forkjølelse,ny luftveisinfeksjon. Så spysjuke, så disse to.

I tillegg viser MR at det ikke er «nok» nerveklem/skader til at det vil hjelpe med operasjon. Henvises til ryggklinikk. Så.. ingen god dag altså[emoji849]
Å nei [emoji852] det var ikke gode nyheter...
Håper at du føler deg bedre [emoji173] og at over tid at du kan bli bedre i ryggen

Å nei [emoji852] det var ikke gode nyheter...
Håper at du føler deg bedre [emoji173] og at over tid at du kan bli bedre i ryggen

Virker nesten som kroppen er så utslitt av utbeent at jeg suger til meg alt av sykdom. Er det i det hele tatt mulig [emoji848][emoji848][emoji85]

Takk. Håper pencillinen virker fort. Ryggen tar nok lang tid.

Da venter vi på ferja hjem.

Minstemor fikk legoslott med superhelter.
En kjole fra benetton i blåfarger
Bukse, 2 tskjorter og en genser

McDonalds og en slikkepinnering. Og en ballong. Superfornøyd unge [emoji14]

Kjøpte til eldste 3 tskjorter og 2 gensre og ett smykke. Det er til bursdagen hennes da :)
Åhh så gøy :) mc d❤️

Huff håpe dere er friske nå [emoji173]️

Eldste er frisk(ere) :p fremdeles veldig forkjøla med spyingen er over :p

Jeg fikk jo det i helga. Men ble ikke bedre når det stoppa. Så dro til legen og har fått kraftig influensa og bakteriell infeksjon i kroppen. Så ble pencillin på meg [emoji849]

Eldste er frisk(ere) :p fremdeles veldig forkjøla med spyingen er over :p

Jeg fikk jo det i helga. Men ble ikke bedre når det stoppa. Så dro til legen og har fått kraftig influensa og bakteriell infeksjon i kroppen. Så ble pencillin på meg [emoji849]
God bedring til begge :)

Virker nesten som kroppen er så utslitt av utbeent at jeg suger til meg alt av sykdom. Er det i det hele tatt mulig [emoji848][emoji848][emoji85]

Takk. Håper pencillinen virker fort. Ryggen tar nok lang tid.
Man kan få dårligere immunforsvar. Jeg har det når jeg har dårlig dager [emoji85] masse god bedring [emoji4]
Vi får tenke at en dag er det vår tur å bli friske. Det holder meg oppe på dårlig dager [emoji4]

Man kan få dårligere immunforsvar. Jeg har det når jeg har dårlig dager [emoji85] masse god bedring [emoji4]
Vi får tenke at en dag er det vår tur å bli friske. Det holder meg oppe på dårlig dager [emoji4]

Var da maken til dårlig immunforsvar jeg skulle få. For alt sitter jo så utrolig lenge. Blir jo aldri frisk før neste tar meg

Var da maken til dårlig immunforsvar jeg skulle få. For alt sitter jo så utrolig lenge. Blir jo aldri frisk før neste tar meg
Kjenner meg igjen [emoji54] men jeg er imun mot luftveisinfeksjoner i følge blodprøver hva de måtte bety... jeg kastet opp som en gris med influensa sist jeg. Mistet følsen i hender og føtter så de trodde jeg hadde slag. Det var skummelt det [emoji54]

Back
Topp