Skravletråd februar!

Legetime 11:20. Må finne ut om den drittformen min (sånn utenom den vanlige :p) faktisk skyldes noe mer.

Skjønner deg veldig godt [emoji173] jeg er utslitt etter sykdom her i huset...

Jepp. Forstår deg og. Med den «vanlige sykdommen» i tillegg hos oss begge (dog vet jeg de er ulike - men de gjør oss begge vedig reduserte i livet) så er annen sykdom oppå det igjen veldig veldig tungt. Ungene har og gått sykerunder her som dine. Føler alle er syke for tiden :p disse mnd etter nyåret er tøffe altså med alt som svirrer av smitte :p

Jepp. Forstår deg og. Med den «vanlige sykdommen» i tillegg hos oss begge (dog vet jeg de er ulike - men de gjør oss begge vedig reduserte i livet) så er annen sykdom oppå det igjen veldig veldig tungt. Ungene har og gått sykerunder her som dine. Føler alle er syke for tiden [emoji14] disse mnd etter nyåret er tøffe altså med alt som svirrer av smitte :p
Hjelper ikke på å være syk fra før nei [emoji54] her kræsjer kroppen helt etter influ. Den tåler ikke det... kommer meg raskere etter andre sykdommer, men influ setter jeg i lungene mine. Hoster lenge etterpå!

Kraftig influensa og bakteriell infeksjon i kroppen. Jippi jeg treffer virkelig jackpot [emoji849]

Først luftveisinfeksjoner, forkjølelser, astmaforverring,ny forkjølelse,ny luftveisinfeksjon. Så spysjuke, så disse to.

I tillegg viser MR at det ikke er «nok» nerveklem/skader til at det vil hjelpe med operasjon. Henvises til ryggklinikk. Så.. ingen god dag altså[emoji849]

Kraftig influensa og bakteriell infeksjon i kroppen. Jippi jeg treffer virkelig jackpot [emoji849]

Først luftveisinfeksjoner, forkjølelser, astmaforverring,ny forkjølelse,ny luftveisinfeksjon. Så spysjuke, så disse to.

I tillegg viser MR at det ikke er «nok» nerveklem/skader til at det vil hjelpe med operasjon. Henvises til ryggklinikk. Så.. ingen god dag altså[emoji849]

Nei dette var ikke gode nyheter :(
Har de I det minste håp om at ryggklinikken kan hjelpe deg?

Uvisst. Mannen har vært uggen og kvalm i hele dag. Så tør ikke si at ingen er det. Avventer noen dager og ser :p

Eldste fikk først så meg. Så håper de to andre slipper. Mannen trenger jeg for å ta vare på oss. Yngste viø jeg virkelig bare skal slippe. Seks mnd gammel trenger ikke sånt.

Men formen min var bedre i formiddag enn nå. Føler meg skikkelig syk igjen. Sånn infeksjonssyk som sist gang jeg hadde en infeksjon i kroppen. Alt gjør bare vondt. Får ikke sove. Smertestillende hjelper ikke nok. Hoste får jeg ikke til. Magen er for vond til det. Mat klarer jeg ikke spise for det smaker så stygt. Så gått fra å ikke klare spise pga oppkast til å ikke klare spise fordi mat jeg elsker plutselig smaker dritt... skjønner ingenting. Men føler meg virkelig ikke bra :( men takk som spør ;)
Usj :inpain: håper du føler deg bedre nå :rolleyes:

Å nei :( liker ikke.

Back
Topp