B
Bellabanan
Guest
Nei, får jo ikke ann å vente så lenge!!!
Oj, det måå jo være et godt tegn!![emoji7][emoji7]
Håper det

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Testdato blir 26.2 Evigheter tilGratulerer[emoji7] når er testdato??[emoji7]

Fortsetter du å teste hver dag eller venter du til testdag? hvor mange dpo er du nå?![]()
Testdato blir 26.2 Evigheter til![]()
Blir nok test hver dag ja, hvertfall frem til testdato! Sikkert lenger også kjenner jeg meg selv rett[emoji23][emoji23] er bare 11 dpo idag!! Har ikke testa idag! Prøver å holde meg til bare ettermiddagstester[emoji7]
Er det bedre å ta på ettermiddagen enn morgenen?
skummelt dette her
Skjønner deg godt! Du kan jo bare teste ivei, har nok tester hvertfallEr det bedre å ta på ettermiddagen enn morgenen?
Lurer på om jeg tør å teste tidlig eller om jeg venter til testdag
skummelt dette her
![]()
Jeg har erfart at jeg får sterkest streker på ettermiddagen, og at de da kan bli litt svakere igjen neste morgen for å så stige igjen utover dagen! Det blir et unødvendig stressmoment! Så liker å holde meg til kun morgen eller ettermiddag/kveldstester![emoji5]

Tror at hvis jeg skulle gjort det ville jeg gått til frisør, "snillere" kjemikalier. Annet enn det så jobber jo faktisk mange frisører med hårfarge i graviditeten uten at det har noe å si..Hehe teit spørsmål!#hysterisk.
Men har dere farget håret i rugetiden?
Har det noe å si om en gjør dettenker på alle kjemikaliene...
Ja det er hos frisøren jeg tenker påTror at hvis jeg skulle gjort det ville jeg gått til frisør, "snillere" kjemikalier. Annet enn det så jobber jo faktisk mange frisører med hårfarge i graviditeten uten at det har noe å si..
Da hadde jeg ikke tenkt så mye over detJa det er hos frisøren jeg tenker på![]()

Er innsett vondt? Vi er usikre på å bestille fly imorgen eller torsdag![]()
Oppdatering fra labben: 7 av 10 egg lot seg befrukte, 3 utvikler seg perfekt, ett falt ifra og 3 måtte vi vente å seer vel ikke så aller verst dette? Innsett imorgen <3
Går fortsatt å venter på tilbakemelding fra St Olav etter kontrollen jeg hadde kl 11.
Skulle egentlig satt gonal F kl 12.45, men man skal jo vente å kun ta Cetrotide på kontroll dagen.
Er det greit at det går flere timer mellom sprøytene, eller burde jeg ringe å purre på dem nå?![]()
Er jo ikke så lett å purre på dem når det er callback-system[emoji849][emoji849]