ØnskerSpireNÅ=ferdig
Forumet er livet
Huff. Hvordan går det med deg nå? Noen andre som har blitt smittet nå også?Jeg hater hater hater spysjuka....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff. Hvordan går det med deg nå? Noen andre som har blitt smittet nå også?Jeg hater hater hater spysjuka....
NamJeg tok biff med chilisaus. Det brenner [emoji14] Mannen likeså.
Eldste tok biff i peppersaus.
Minste tok frityrstekt kongereke med sweetchilisaus.
Også tok mannen en vårrull utenom [emoji38][emoji7][emoji7]

Så koseligGod morgen. I dag er eldste hjemme. Jeg og minste har en bytur alene. Som regel blir det alltid meg og eldste. Men minstemor vil også og jeg har lova hu. Så da blir det minstemor og mammakosedag [emoji169]
Eldste sendte derimot snap med hu selv og en drøss pannekaker til frokost. Hu koser seg tydligvis [emoji23]

Sykt kul[emoji56][emoji7]![]()
Fine byen minNei, det har jeg vært.
Denne gang skal jeg inn til selve Bergen.
Skal bo på Byparken
Bergen 
Grusomt er det ! Også snorker han veldig også da. På toppen av det hele ! Hvorfor sovner alltid den som snorker først liksom? Mens jeg kan ligge fint i opptil 4 timer før jeg gjerne sovner. Eller gir opp og står opp [emoji23]Forstår deg godt . Jeg bruker timer på å sovne. Urettferdig med de som nesten sovner stående![]()
Veldig! Eneste er at jeg kunne tenkt meg rundfelling eller raglan. Menmen. Får tenke litt på det [emoji14]Sykt kul![]()
Ååh snorking i tillegg er jo ren tortur det ! Stakkers degGrusomt er det ! Også snorker han veldig også da. På toppen av det hele ! Hvorfor sovner alltid den som snorker først liksom? Mens jeg kan ligge fint i opptil 4 timer før jeg gjerne sovner. Eller gir opp og står opp [emoji23]

. Min snorker heldigvis ikke. Da hadde jeg aldri sovnet i det hele tatt
. Jeg kan også ligge så lenge.som oftest går det 2-3 timerKanskje du kan få tegnet mønsteret inn på en med rundfelling eller raglan?Veldig! Eneste er at jeg kunne tenkt meg rundfelling eller raglan. Menmen. Får tenke litt på det [emoji14]

Kanskje det. Må se boka først. Bestilte den i dag. Så regner med i løpet av uka da. Kan jo faktisk være det er en variant av den med det ogsåKanskje du kan få tegnet mønsteret inn på en med rundfelling eller raglan?![]()
Slitsomt! I går ble mannen utkalt på strøing da. Han er brøytevakt. Og jammen løp jeg i senga da [emoji23][emoji23]Ååh snorking i tillegg er jo ren tortur det ! Stakkers deg. Min snorker heldigvis ikke. Da hadde jeg aldri sovnet i det hele tatt
. Jeg kan også ligge så lenge.som oftest går det 2-3 timer
Kult. Skriv gjerne her inne når du har fått boken , og om du liker denKanskje det. Må se boka først. Bestilte den i dag. Så regner med i løpet av uka da. Kan jo faktisk være det er en variant av den med det også![]()
Det skal jeg gjøre.Kult. Skriv gjerne her inne når du har fått boken , og om du liker den![]()
Haha det forstår jegSlitsomt! I går ble mannen utkalt på strøing da. Han er brøytevakt. Og jammen løp jeg i senga da [emoji23][emoji23]
her har jeg sengen for meg selv i 5 uker i strekk hver 3 uke 

Så fine klærHer er klærme minstemor fikk. Den my little pony måtte has! Er jo slik de var når jeg var lita jente [emoji7]![]()
![]()
![]()
![]()
Oooh nice! Han kjørte langtransport før da. Det savnes fra min side [emoji23] Snill kone jegHaha det forstår jegher har jeg sengen for meg selv i 5 uker i strekk hver 3 uke
![]()
Kunne tenkt meg de alle til meg selv også jeg. Men litt vanskelig å få det til [emoji23][emoji23]Så fine klær![]()
Min jobber i oljenOooh nice! Han kjørte langtransport før da. Det savnes fra min side [emoji23] Snill kone jeg
Her er klærme minstemor fikk. Den my little pony måtte has! Er jo slik de var når jeg var lita jente [emoji7]![]()
![]()
![]()
![]()