Kan vi få tilbake skjult?

mamat2prinsesser&4prinser

Forumet er livet
VIP
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
MODERATOR: Hvordan kan vi få tilbake den skjulte gruppen vår?[emoji4] Den ble brått borte fra oss.
 
dytter opp...
 
Dytter
 
Sånn jenter, da har jeg sendt en PM til Tamara og håper hun kan hjelpe oss med å få skjult tilbake igjen[emoji173][emoji322][emoji323]
 
Heisann!

Beklager sent svar. Vi er veldig sjelden innom de eldre barselgruppene ;)

Jeg har ingen anelse om hvorfor den skjulte gruppen deres er borte for dere. Vet dere ca når dette kan ha skjedd? Jeg kan se skjult, og siste innlegg der ble postet i mai i fjor. Og først i januar etterlyste dere det. Såå... når ble det borte?
 
Heisann!

Beklager sent svar. Vi er veldig sjelden innom de eldre barselgruppene ;)

Jeg har ingen anelse om hvorfor den skjulte gruppen deres er borte for dere. Vet dere ca når dette kan ha skjedd? Jeg kan se skjult, og siste innlegg der ble postet i mai i fjor. Og først i januar etterlyste dere det. Såå... når ble det borte?
Det ble borte for mange mnd siden. Vi aner ikke hva som har skjedd? Kan vi få det tilbake?[emoji4] mange ting som er privat og som vi ønsker å skravle om på secret. Ingen av oss som finner det engang. Får det kun opp via appen, men står bare at det er tomt nær jeg trykker meg inn på der[emoji26]
 
Det ble borte for mange mnd siden. Vi aner ikke hva som har skjedd? Kan vi få det tilbake?[emoji4] mange ting som er privat og som vi ønsker å skravle om på secret. Ingen av oss som finner det engang. Får det kun opp via appen, men står bare at det er tomt nær jeg trykker meg inn på der[emoji26]
Dette syntes jeg var veldig rart. Prøver med på en liten quik fix her nå. Dvs at jeg har laget en gruppe, og koblet den opp mot det eksisterende skjulte forumet. Men jeg aner jo ikke hvem som tilhører der og ikke, så jeg legger til dere som allerede har skrevet i denne tråden, og dere som eventuelt kommenterer etterpå.
 
Det ble borte for mange mnd siden. Vi aner ikke hva som har skjedd? Kan vi få det tilbake?[emoji4] mange ting som er privat og som vi ønsker å skravle om på secret. Ingen av oss som finner det engang. Får det kun opp via appen, men står bare at det er tomt nær jeg trykker meg inn på der[emoji26]

Ser du det skjulte underforumet nå? Om du gjør, kan du poste en test post der?
 
Dette syntes jeg var veldig rart. Prøver med på en liten quik fix her nå. Dvs at jeg har laget en gruppe, og koblet den opp mot det eksisterende skjulte forumet. Men jeg aner jo ikke hvem som tilhører der og ikke, så jeg legger til dere som allerede har skrevet i denne tråden, og dere som eventuelt kommenterer etterpå.
Volven, Fru H og Anita87 var også aktive
Dette syntes jeg var veldig rart. Prøver med på en liten quik fix her nå. Dvs at jeg har laget en gruppe, og koblet den opp mot det eksisterende skjulte forumet. Men jeg aner jo ikke hvem som tilhører der og ikke, så jeg legger til dere som allerede har skrevet i denne tråden, og dere som eventuelt kommenterer etterpå.
 
Ser du det skjulte underforumet nå? Om du gjør, kan du poste en test post der?
Ja,nå kom jeg inn[emoji16] [emoji16] [emoji16] [emoji16] [emoji16] [emoji16] [emoji16] [emoji173] [emoji173] [emoji173] [emoji173] [emoji173] [emoji119] [emoji119] [emoji119] [emoji119] Tusen takk, Tamara[emoji7] [emoji173] skal lage en test[emoji106]
 
Back
Topp