FEBRUAR 2018

Det er godt å høre! Ja, denne uken blir veeeldig spennende. Nesten litt vanskelig å fokusere på jobb.

Jeg vurderer å ta en test onsdag kveld. Siden jeg fikk innsett så sent i syklusen er det ikke så lenge å vente til fre/lør. Men jeg syns det er så "brutalt" å oppdage at forsøket er mislykket ved å få mensen, så syns det er greit å ta et par tester først. Da er jeg på en måte litt forberedt

Jeg ville gjort det samme[emoji846] med negative tester så får man hvertfall gradvis vent seg til at det blir negativt! Må si jeg foretrekker det! Men håper du slipper å få den, og at du får positive tester istedet[emoji173]️

Åå sier gratulerer jeg:D :Heartbigred blir så glad!!
når startet du å merke bivirkninger på cyclogest? Hvis du merket noe av dem:rolleyes:

Tusen takk[emoji173]️

På fryseforsøka har jeg ikke merka noe til den før etter innsett, par dager etter kanskje[emoji5]

Brystene mine er supersår og svir som juling, er det noen andre som har det sånn? :eek:
Har tatt to lutinus til nå og lurer på om det er bivirkning av dem

Brystene mine er supersår og svir som juling, er det noen andre som har det sånn? :eek:
Har tatt to lutinus til nå og lurer på om det er bivirkning av dem

Lutinus tok livet av mine pupper ihvertfall!! Aoch!
De er ikke bedre nå da, men nå er de vonde for en grunn ihvertfall :) hihi

Lutinus tok livet av mine pupper ihvertfall!! Aoch!
De er ikke bedre nå da, men nå er de vonde for en grunn ihvertfall :) hihi
Fint å høre at det ikke bare er jeg som er gal :shy: prøvd med is og krem og det svir og klør fortsatt, men litt bedre etter å ha smurt med ansiktskrem.. like før jeg sendte gubben for å kjøpe sånn bedøvende amme-krem bare for å slippe :hilarious: jeg bruker ikke plages med vonde pupper til vanlig

Okei så bra:) da håper jeg at jeg er like heldig:) hvordan er formen nå da?:):Heartpink

Formen er fin!![emoji5] Lagt meg tidlig til meg å være, men er litt trøttere enn vanlig om dagen![emoji12]

Fint å høre at det ikke bare er jeg som er gal :shy: prøvd med is og krem og det svir og klør fortsatt, men litt bedre etter å ha smurt med ansiktskrem.. like før jeg sendte gubben for å kjøpe sånn bedøvende amme-krem bare for å slippe :hilarious: jeg bruker ikke plages med vonde pupper til vanlig

Hihi! Nei, de er ikke til å hanskes med på Lutinus..
Jeg har ofte ømme pupper før mens, men Lutinus gjorde det 5 ganger verre..

Formen er fin!![emoji5] Lagt meg tidlig til meg å være, men er litt trøttere enn vanlig om dagen![emoji12]

Så bra:happy: jeg var veldig trøtt når jeg var gravid.. klarte ikke holde meg våken, sov overalt:p har st olavs testdag på dag 14 etter innsett av blasto eller er den kortere?:)

Så bra:happy: jeg var veldig trøtt når jeg var gravid.. klarte ikke holde meg våken, sov overalt:p har st olavs testdag på dag 14 etter innsett av blasto eller er den kortere?:)

Tyypiske tegnet hos meg er at jeg våkner tidlig!! Og det gjør jeg nå! Lys våken fra 05.45!!![emoji23][emoji23]

Er 2 uker uansett St.Olavs, så testdag er 19 dpo på fryseforsøk! Helt tullete[emoji849][emoji849][emoji849][emoji849]

Tyypiske tegnet hos meg er at jeg våkner tidlig!! Og det gjør jeg nå! Lys våken fra 05.45!!![emoji23][emoji23]

Er 2 uker uansett St.Olavs, så testdag er 19 dpo på fryseforsøk! Helt tullete[emoji849][emoji849][emoji849][emoji849]

:joyful::joyful: får øvd deg på det til babyen kommer da hvertfall:joyful:
Det er lenge å vente!! Klarer ikke vente så lenge:eek: da blir testdagen min 2.mars, den samme datoen jeg fant ut at jeg var gravid for 7 år siden. Den første og eneste gangen jeg har vært gravid:Heartred

:joyful::joyful: får øvd deg på det til babyen kommer da hvertfall:joyful:
Det er lenge å vente!! Klarer ikke vente så lenge:eek: da blir testdagen min 2.mars, den samme datoen jeg fant ut at jeg var gravid for 7 år siden. Den første og eneste gangen jeg har vært gravid:Heartred

Nei, får jo ikke ann å vente så lenge!!!

Oj, det måå jo være et godt tegn!![emoji7][emoji7]

Back
Topp