Gratttis!! Hvordan er formen?Da har jeg hatt uttak! Over 10 ut!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratttis!! Hvordan er formen?Da har jeg hatt uttak! Over 10 ut!![]()
Håper det!! Gru/gleder meg til de ringer imorgenHerregud så bra! Da blir det babyer på oss!
TrøttGratttis!! Hvordan er formen?![]()
Da har jeg hatt uttak! Over 10 ut!![]()
10!!!! Egg utfra ett egg og nesten avbrutt til ti egg, det var digg det etter sammenbrudd fordi vi kom for sent etter snøkaoset på Østlandet
![]()
Så godt å være ferdig. Nå blir det mest sannsynlig innsett på dere 
Da skal jeg sette inn to embryo i dag. De hadde tint to stk og begge overlevde![]()
Da skal jeg sette inn to embryo i dag. De hadde tint to stk og begge overlevde![]()
Jeg er mest glad/høy og har vondt i rompa. Paracet er kjøptTrøttskal stappe i meg noen ekstra Paracet, for jeg har litt vondt
Enn du?
Synes det var vondt.. men ikke det verste jeg har vært borti. Ble ikke høy, bare trøtt.Jeg er mest glad/høy og har vondt i rompa. Paracet er kjøptsyns du det var vondt eller gikk det greit?
![]()
Noen folikler på ca 13 og noen på 20. Alle ble egg.Husker dere ca folikkelstr på siste kontrollen før dere fikk beskjed om å sette el sprøyta? Og str på slimhinnen?![]()
Husker dere ca folikkelstr på siste kontrollen før dere fikk beskjed om å sette el sprøyta? Og str på slimhinnen?![]()
Noen folikler på ca 13 og noen på 20. Alle ble egg.
9mm slimhinne
Vis vedlegget 243667
Sånn så det ut her, og da tok en Menopur samme dagen og cetrotide. Og el sprøyten dagen etter detvært til uttak nå og fikk ut 10 egg av dette
![]()
Da har jeg hatt uttak! Over 10 ut!![]()
Vis vedlegget 243667
Sånn så det ut her, og da tok en Menopur samme dagen og cetrotide. Og el sprøyten dagen etter detvært til uttak nå og fikk ut 10 egg av dette
![]()
10!!!! Egg utfra ett egg og nesten avbrutt til ti egg, det var digg det etter sammenbrudd fordi vi kom for sent etter snøkaoset på Østlandet
![]()
Lykke til! Kanskje du blir tvillingmamma!![]()