FEBRUAR 2018

Sniker fra januar og St Olavs[emoji6] Jeg hadde truse som går an å ha bind i, det er visst vanlig å blø litt etterpå. Jeg blødde litt i to dager. Fikk utlevert bind etter jeg var ferdig og hadde med noen av de litt tykkere truseinnleggene som jeg brukte de neste dagene. Greit å forberede seg på at det blir en del gris av lutinusen også[emoji4]

Etter innsett hadde jeg ingen blødning, men gikk fortsatt med truseinnlegg pga lutinus[emoji4]
Takk! Har jo ingen anelse på hva jeg går til :woot:
Hørt at lutinus er ganske dritt ja.. så det er jeg jo litt forberedt på heldigvis

Klarte ikke holde meg, og måtte teste[emoji33]
Øverste i går 8 dpo
Nederst i dag 9 dpo

91b291a0462fc62550bd329636b93f45.heic

Ser dere?
Men testen flyter... dette bildet er tatt etter ca 10 minutter... det tar lang tid før teste tørker skikkelig! Kanskje det er noe feil med de[emoji15]
Jeg ser også svak strek [emoji173] Har trua!

Lykke til idag damer, med både kontroller, uttak og innsett[emoji7][emoji7] heia heia[emoji173]️[emoji173]️

Det gikk nok ikke på første forsøk her :( fikk negativ test idag 12dpo. I April skal jeg til Thailand med jobben , så blir nok ikke oppstart med runde 2 før i Mai på Hausken. Følger med på dere og håper alle sammen får 2 blå streker [emoji173][emoji173][emoji173] For en berg og dalbane dette er - synes dere er utrolig tøffe alle sammen [emoji8][emoji8]

Det gikk nok ikke på første forsøk her :( fikk negativ test idag 12dpo. I April skal jeg til Thailand med jobben , så blir nok ikke oppstart med runde 2 før i Mai på Hausken. Følger med på dere og håper alle sammen får 2 blå streker [emoji173][emoji173][emoji173] For en berg og dalbane dette er - synes dere er utrolig tøffe alle sammen [emoji8][emoji8]

Er alt håp virkelig ute? Det var trist å høre! :HeartredTrøsten får være at dette var første forsøket, så nå har klinikken mulighet til å gjøre justeringer basert på sine erfaringer. Men akkurat nå føles alt sikkert bare håpløst, og man trenger litt tid til å fordøye skuffelsen. Jeg ønsker deg masse lykke til ved neste forsøk!

12 dpo er det enda tidlig, men skjønner godt at du mister motet. Men dette er tøft!

Høres spennende ut med tur til Thailand :-)

Æsj da[emoji20] håper det bare er sen hcg-produksjon som bestemmer seg for å snu!![emoji8][emoji8]

Ikke gi opp håpet helt før testdag, da! Ja, det er en skikkelig berg- og dalbane, masse håp og forventninger og skuffelser. Lykke til både på testdag og eventuelt med neste forsøk hvis det er nødvendig!

Lykke til idag damer, med både kontroller, uttak og innsett[emoji7][emoji7] heia heia[emoji173]️[emoji173]️

Tusen takk for det. Gleder meg til å bli ferdig med innsett, måtte de neste 2 ukene gå fort! hehe

Alt var på på kontroll i dag:D da er det bare å vente på tlf i fra st olavs:D endelig en god nyhet for oss:D

Jippi[emoji7][emoji7] så bra[emoji1303][emoji1303]

Back
Topp