Februar 2018

mamat2prinsesser&4prinser

Forumet er livet
VIP
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Lager en februartråd til oss[emoji4] Hvordan går det med dere alle sammen? Hvis dere er innom må dere svare i tråden[emoji85] [emoji11] [emoji3]
 
Gratulerer med morsdagen, jenter[emoji173] Håper dere alle har fått en liten oppmerksomhet. Har fått flotte tegninger, kort og en blomst[emoji4] Igang med å bake fastelavnsboller[emoji1]
 
Hei :)
Grattis med morsdagen :)
Jeg fikk tegninger og frokost på sengen etterfulgt av en 20 min massasje av nakke og hodet med olje :)

Vært med søsteren min og barna hennes på en åpen gård i dag. Ungene lekte masse og matet dyrene :)

I morgen tidlig reiser Mina og jeg til England :)
 
Hei :)
Grattis med morsdagen :)
Jeg fikk tegninger og frokost på sengen etterfulgt av en 20 min massasje av nakke og hodet med olje :)

Vært med søsteren min og barna hennes på en åpen gård i dag. Ungene lekte masse og matet dyrene :)

I morgen tidlig reiser Mina og jeg til England :)
Hørtes ut som som strålende morsdag[emoji173] Gøy for store som små å dra på besøksgård. Dyr er nydelige og ikke minst morsomme[emoji11] Ønsker dere en riktig god tur, snupp[emoji119] [emoji8]
 
Hørtes ut som som strålende morsdag[emoji173] Gøy for store som små å dra på besøksgård. Dyr er nydelige og ikke minst morsomme[emoji11] Ønsker dere en riktig god tur, snupp[emoji119] [emoji8]
Tusen takk :) Nå er vi på flyet endelig. Først 1 time forsinket med bussen og deretter 2 timer med flyet :( ahh.. Kjedelig med snø ...

Hva skal dere i dag da? :)
 
Tusen takk :) Nå er vi på flyet endelig. Først 1 time forsinket med bussen og deretter 2 timer med flyet :( ahh.. Kjedelig med snø ...

Hva skal dere i dag da? :)
Så godt dere endelig er på plass i flyet. Kjedelig med forsinkelser,men bra dere rakk det[emoji11] Idag har vi hentet den nye tvbenken og veggopphenget til tvn. Er igang med å innrede vinterstua[emoji119] Bestilt ny sofa, 3 lenestoler og stuebord. Tenker det kommer om noen uker[emoji106] Mannen har trekt vissdomstann idag. Så må passe litt på han[emoji85] [emoji173]
 
Tusen takk :) Nå er vi på flyet endelig. Først 1 time forsinket med bussen og deretter 2 timer med flyet :( ahh.. Kjedelig med snø ...

Hva skal dere i dag da? :)
Nå er skjult oppe å går igjen[emoji7] [emoji173] [emoji119]
 
Back
Topp