Rfsu strimlene??? Hva synes dere?

Håpfullemeg

Flørter med forumet
har testet med disse de siste dagene, og har fått svæææært svake streker el ingenting.
Igår kjøpte jeg liksågodt clearblue early digital.
Den slo ut på gravid 1-2, men strimmel var nesten usynlig.
Testet med strimmel idag igjen. Da var den bare med skyggestrek ?

Hva er deres erfaringer ?

har testet med disse de siste dagene, og har fått svæææært svake streker el ingenting.
Igår kjøpte jeg liksågodt clearblue early digital.
Den slo ut på gravid 1-2, men strimmel var nesten usynlig.
Testet med strimmel idag igjen. Da var den bare med skyggestrek ?

Hva er deres erfaringer ?

Min erfaringer er at de er veeeeldig lite sensitive og bruker lang tid på å bli positive!

Jeg har hele tiden hatt en svært svak strek der, om man kan kalle det det.
Men jeg har veldig lav hcg , for startet sent tydelig. Hcg på 10 dpo 14.

Har du tatt ny hcg-prøve? Hvis du fikk positiv digital etter blodprøven så har nok hcg steget[emoji5]

Har du tatt ny hcg-prøve? Hvis du fikk positiv digital etter blodprøven så har nok hcg steget[emoji5]
Nei ikke tatt noe ny hcg, tenkte jeg skulle prøve å holde meg unna det. Tenkte jeg skulle prøve å forholde meg til at jeg var gravid , og ta det deretter.,.

Skal ta ny test til mandag. Vanlig hjemmetest. Testdag er satt til onsdag:)
Men det er jo 14 dager etter innsett av blastocyst.

Nei ikke tatt noe ny hcg, tenkte jeg skulle prøve å holde meg unna det. Tenkte jeg skulle prøve å forholde meg til at jeg var gravid , og ta det deretter.,.

Skal ta ny test til mandag. Vanlig hjemmetest. Testdag er satt til onsdag:)
Men det er jo 14 dager etter innsett av blastocyst.

Har du bilde av rsfu-testene dine? Og enig i det med hcg-testing, jeg skal ikke gjøre det denne gangen tror jeg! Ble ganske stressa av det!

Har du bilde av rsfu-testene dine? Og enig i det med hcg-testing, jeg skal ikke gjøre det denne gangen tror jeg! Ble ganske stressa av det!
Den idag har jeg nå kastet. Var såvidt man kunne skimte en strek på den. Har et par andre fra formiddagen igår. Her rekker ikke urinen bli konsentrert.

Ja, jeg tenker litt- tenk på alle dem som IKKE tester så mye som oss, som det faktisk går bra med:)

Vedlegg

• IMG_5331.JPG
    IMG_5331.JPG
    89 KB · Visninger: 3.078
  • IMG_5323.JPG
    IMG_5323.JPG
    79,1 KB · Visninger: 1.904
  • IMG_5322.JPG
    IMG_5322.JPG
    98,4 KB · Visninger: 2.558
En digital test pleier vell og stemme ? :joyful:
Ja det håper jeg altså ;D
Jeg har jo hatt veldig svake streker med rfsu sine siden jeg tok blodprøven, så hcg kan jo ha steget, uten at jeg vet hvor mye. Noe har det hvertfall steget, for regner ikke med at hcg ville bare stått stille på 10, enten må set jo gå ned el opp.

Prøverørs verden er sørenmeg terror!!!

Den idag har jeg nå kastet. Var såvidt man kunne skimte en strek på den. Har et par andre fra formiddagen igår. Her rekker ikke urinen bli konsentrert.

Ja, jeg tenker litt- tenk på alle dem som IKKE tester så mye som oss, som det faktisk går bra med:)

Ser jo klart at det er strek der, og det kan jo stemme med at du kanskje produserer hcg sent! Om du har testdato onsdag med blasto, er det to uker etter innsett? Da er du i så fall 16 dpo idag! Jeg ville kjøpt en annen type, eks A1 fra apotek 1! Eller en clearblue + siden du er såpass mange dpo! Så får du kanskje sterkere tester!

Ser jo klart at det er strek der, og det kan jo stemme med at du kanskje produserer hcg sent! Om du har testdato onsdag med blasto, er det to uker etter innsett? Da er du i så fall 16 dpo idag! Jeg ville kjøpt en annen type, eks A1 fra apotek 1! Eller en clearblue + siden du er såpass mange dpo! Så får du kanskje sterkere tester!
Ja, for legen Ga ikke opp håpet ser du. For jeg var veldig på dem om at nå var vel løpet kjørt.
Og det ville de absolutt ikke si.
Ja det er to uker etter innsett av 5dagers egg. Det vil vel egentlig si 17dpo idag. El 16., jeg er litt usikker på utregning , da dette var fersk.

Jeg tok clearblue digital igår, og den var gravid 1-2 .
Venter på one step tester i posten. De er veldig sensitive . Har en digital til, som jeg tenker ta imorgen:)

Tror ikke det er tvil om jeg er gravid egentlig. Spørsmålet er sikkert om dette går bra.
Faretruende lavt hcg, men hardnakket med ei som hadde lavere, og det gikk greit:)

Du er jo gravid[emoji173]️ og lav hcg trenger ikke være noe problem så lenger den stiger som den skal!! Så krysser fingrene for at testene dine bare blir sterkere[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Rfsu sine tester er kjent for falsk negative. Så at de er svake ville jeg ikke ha bekymret meg for :-)

Du er jo gravid[emoji173]️ og lav hcg trenger ikke være noe problem så lenger den stiger som den skal!! Så krysser fingrene for at testene dine bare blir sterkere[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Ja, jeg håper jo dette stemmer da:) klart man blir litt engstelig for at det liksom ikke stemmer alikevel. Ja, får håpe den skyter til værs. Venter på litt mer sensitive tester i posten, da kan jeg følge litt mer med:)

Rfsu sine tester er kjent for falsk negative. Så at de er svake ville jeg ikke ha bekymret meg for :)
Var såvidt jeg så en antydning til strek på den idag, så mulig de kan variere litt også?

Må vente til inorgen med å svi av den siste digitale. Men dersom jeg fikk påvist graviditet over helgen, sa megen at jeg kunne ta utgangspunkt i det:)

Var såvidt jeg så en antydning til strek på den idag, så mulig de kan variere litt også?

Må vente til inorgen med å svi av den siste digitale. Men dersom jeg fikk påvist graviditet over helgen, sa megen at jeg kunne ta utgangspunkt i det:)
Du er nok gravid. Rsfu er ikke tester å stole på. Viser ikke falsk positiv, men de mangler nok ofte fargestoff nok til å vise positiv.
Gratulerer deg jeg :-D

Du er nok gravid. Rsfu er ikke tester å stole på. Viser ikke falsk positiv, men de mangler nok ofte fargestoff nok til å vise positiv.
Gratulerer deg jeg :-D
Er det jeg har slitt med i det siste. Veldig svake streker. Så jeg har jo trodd det har stått på stedet hvil. Men det kan jo ikke ha gjort det heller, for hcg har tydeligvis doblet seg fra torsdag til lørdag siden clearblue digital slo ut,

Er det jeg har slitt med i det siste. Veldig svake streker. Så jeg har jo trodd det har stått på stedet hvil. Men det kan jo ikke ha gjort det heller, for hcg har tydeligvis doblet seg fra torsdag til lørdag siden clearblue digital slo ut,
Konklusjon- ikke bruk mer penger på rsfu og nyt at DU ER GRAVID :-)

Ja, for legen Ga ikke opp håpet ser du. For jeg var veldig på dem om at nå var vel løpet kjørt.
Og det ville de absolutt ikke si.
Ja det er to uker etter innsett av 5dagers egg. Det vil vel egentlig si 17dpo idag. El 16., jeg er litt usikker på utregning , da dette var fersk.

Jeg tok clearblue digital igår, og den var gravid 1-2 .
Venter på one step tester i posten. De er veldig sensitive . Har en digital til, som jeg tenker ta imorgen:)

Tror ikke det er tvil om jeg er gravid egentlig. Spørsmålet er sikkert om dette går bra.
Faretruende lavt hcg, men hardnakket med ei som hadde lavere, og det gikk greit:)

Du hadde uttak 26. januar? Da er du 16 dpo i dag (16 dager etter uttak), tilsvarer også 4+2 siden du er gravid. :D ;)

Back
Topp