FEBRUAR 2018

Jeg har en skikkelig vond følelse at det ikke blir noe positiv test... etter den negative jeg tok i dag tidlig så føler jeg alt håp er ute! Huff.. så dum jeg er som testet [emoji20]
Hvertfall når jeg ser andre som får svak positiv 8 dpo....

Hvordan symptomer har dere rugere?
jeg testet også negativt 8 dpo. Har allerede skrevet en liste over gøye ting jeg skal gjøre de to neste mndene ( før et nytt forsøk ) når jeg tester negativt igjen. Mister liksom alt håpet. men! Er absolutt ikke alle som tester positivt så tidlig!! Vi får klamre oss til håpet[emoji173]

Er stikkinger også bivirkning av progetsron? Var på klubb med noen venninner fra studietiden i høst. Alle har fått baby der nå. Hun ene maste på meg om at vi måtte planlegge sammen , i dag så jeg henne med mage.. Er så urettferdig at noen bare kan få det til dagen de bestemmer seg for at nå vil vi[emoji45] men vi skal også få det til [emoji173] Håper på positiv test om noen dager - selv om jeg føler det hadde vært for godt til å være sant.

Er stikkinger også bivirkning av progetsron? Var på klubb med noen venninner fra studietiden i høst. Alle har fått baby der nå. Hun ene maste på meg om at vi måtte planlegge sammen , i dag så jeg henne med mage.. Er så urettferdig at noen bare kan få det til dagen de bestemmer seg for at nå vil vi[emoji45] men vi skal også få det til [emoji173] Håper på positiv test om noen dager - selv om jeg føler det hadde vært for godt til å være sant.

Stikkinger kan være et godt tegn[emoji7][emoji7][emoji7]

Kan det være???[emoji7][emoji7] kom innen fristen og ser rødere ut i virkeligheten!!

IMG_3334.JPG

Her er det!! Definitivt[emoji173]️
Herreguuud, jeg sier gratulerer jeg altså!! Din tur nå[emoji173]️

Jeg hvisker bare takk foreløpig[emoji173]️[emoji173]️ ja vettu, nå synes jeg jaggu at det er min tur! 6 innsett på 1 år, synes det er nok jeg!

Oj !! [emoji7] det ser veldig lovende ut!! NÅ er det din tur [emoji8] hvisker: gratulerer![emoji16]

Hvisker takk[emoji173]️ jeg må se stigning over flere dager før jeg klarer å ta det helt til meg ennå! Det er VÅR tur nå!! Drøyer du testing noen dager?[emoji7]

Sitter her med gåsehud, tårer i øynene og snufser jeg nå altså! Du er jo gravid! :-) Gratulerer så mye! Denne gangen skal det vare hele veien! :-)

Tusen takk kjære du[emoji173]️ jeg hvisker bare takk foreløpig, fortsatt veldig tidlig og mye kan skje! Men jeg har aldri hatt så klare streker 9 dpo før, så jeg håper det er et godt tegn![emoji173]️ og en meget god kompensasjon på det som skulle vært min første morsdag[emoji173]️

Tusen takk kjære du[emoji173]️ jeg hvisker bare takk foreløpig, fortsatt veldig tidlig og mye kan skje! Men jeg har aldri hatt så klare streker 9 dpo før, så jeg håper det er et godt tegn![emoji173]️ og en meget god kompensasjon på det som skulle vært min første morsdag[emoji173]️

Enig, helt super strek til bare å være 9 dpo. :-) Det må være et godt tegn!

Back
Topp