FEBRUAR 2018

Usj, cetrotide var VOND i dag.. magen min begynner å bli sliten av all stikkingen :(
Tenkte jeg var lur og stakk på den siden som er litt vanskeligere å stikke på, sånn at ovitrelle kan tas på den "gode" siden..
Når ikveld skal du sette ovitrelle? Nå nærmer det seg for oss :D

Nå håper jeg at jeg har blandet min siste Menopur noen sinne. Femte blandingen dette forsøket og satser på at det bare er sprøyten imorgen og at jeg får sette ovitrelle på mandag. Så blir det ni lange måneder graviditet og aldri mer sprøyter. Må være lov til å håpe! :-)

Nå håper jeg at jeg har blandet min siste Menopur noen sinne. Femte blandingen dette forsøket og satser på at det bare er sprøyten imorgen og at jeg får sette ovitrelle på mandag. Så blir det ni lange måneder graviditet og aldri mer sprøyter. Må være lov til å håpe! :-)

Krysser fingrene[emoji173]️[emoji173]️

Nå håper jeg at jeg har blandet min siste Menopur noen sinne. Femte blandingen dette forsøket og satser på at det bare er sprøyten imorgen og at jeg får sette ovitrelle på mandag. Så blir det ni lange måneder graviditet og aldri mer sprøyter. Må være lov til å håpe! :)
Håper for deg :Heartred jeg er Sååå utolmodig på å ta ovitrelle nå :rolleyes: siste sprøyta på leeengeee

Masse lykke til [emoji173]️[emoji173]️

Jeg har en skikkelig vond følelse at det ikke blir noe positiv test... etter den negative jeg tok i dag tidlig så føler jeg alt håp er ute! Huff.. så dum jeg er som testet [emoji20]
Hvertfall når jeg ser andre som får svak positiv 8 dpo....

Hvordan symptomer har dere rugere?

Jeg har en skikkelig vond følelse at det ikke blir noe positiv test... etter den negative jeg tok i dag tidlig så føler jeg alt håp er ute! Huff.. så dum jeg er som testet [emoji20]

Kjenner litt på det samme, men prøver å fokusere på at det er fryktelig tidlig og myye kan skje[emoji173]️[emoji7]

Og det med symptomer er veldig vanskelig! Jeg har hatt de samme symptomene på alle forsøka, ink når jeg ble gravid! Så her er det progesteronen som styrer[emoji20][emoji51][emoji51]

Last edited:

Jeg er to dager bak deg og tok en test i dag. Bare for gøy egentlig, har jo så mange tester, like greit å bruke dem.

Er vond, oppblåst, forstoppet og har rett og slett mye ubehag. Tror ikke du skal ta noen sorger på forskudd, det er veeeldig tidlig fortsatt..

Det er vel de færreste som får positiv test så tidlig som 8 dpo. Jeg har testet positivt tidligst 10-11 dpo, men også 12 og 13 dpo. Du kan ikke miste håpet enda! Krysser fingrene for deg!

Back
Topp