Hvordan i alle dager skal jeg klare å komme meg i butikken i dag når Lille U er så skjønn der han sitter og leker?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei. Jeg begynte på lucid nightmare og fikk den halv 6 i morges [emoji23][emoji23][emoji23][emoji7] Men fy så pen!Haha ^^ Blitt ferdig med armene og nå vel? ^^
Lurer på hvordan denne vil være til å oppbevare strikkepinner i
![]()
Hvordan i alle dager skal jeg klare å komme meg i butikken i dag når Lille U er så skjønn der han sitter og leker?
Nei. Jeg begynte på lucid nightmare og fikk den halv 6 i morges [emoji23][emoji23][emoji23][emoji7] Men fy så pen!
Har du ikke den facebook chatten? La bilde der [emoji14]Du, nå snakker du gresk! Snap?
Har du ikke den facebook chatten? La bilde der [emoji14]
Har du ikke den facebook chatten? La bilde der [emoji14]
Og jeg sovna ikke da en gang [emoji33][emoji23]
Lurer på hvordan denne vil være til å oppbevare strikkepinner i
![]()
Jeg er frisk [emoji3] men ME'en min er ikke bra etter sykdom og dårlig netter... på tirsdag skal jeg på sykehuset igjen og ingen kan passe lillegutt :/ de byttet plutselig dag her for en uke siden. Hadde egentlig fredag neste uke...
Enig der.
Så kjedelig når det er sånn
Klem til deg
Vi er 3 i komiteen men forrige gang hadde jeg ansvaret alene og denne gangen er vi to men hun andre har litt mye annet så jeg prøver å skjerme hun litt
Gå på wowhead.com og søk lucid nightmare. Og følg alle punktene der. Good luck!Haha, trodde det var et nytt strikkeprosjekt ^^
Den der vil jeg ha! Hvordan får jeg den?
Sånn fungerer det ikke... men skjønner hun vil være hjemme da [emoji4]
Han har allerede vært borte en time her og der nå som vi har vært og er syke så det går ikke :/ utsetter jeg timen er jeg redd jeg må vente 3-4 mnd på ny [emoji54]Kan du ringe sykehuset for høre om du får ordna timen slik at det passer med barnepass? Enn mannen?
Besøker farmora mi [emoji16] Tok med noe godis ja [emoji7][emoji23]![]()
Han har allerede vært borte en time her og der nå som vi har vært og er syke så det går ikke :/ utsetter jeg timen er jeg redd jeg må vente 3-4 mnd på ny [emoji54]