Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjedelig [emoji21]Akkurat når du tror ungen er ferdig med å spy siden det har gått fint i fire timer... så kommer det ny runde. En ekstrem runde [emoji15]
Så kjedelig [emoji21]
Krysser fingrene [emoji4]Ja. Ingen oppkast siden 13. Så håper det holder.
Kjedelig!!Akkurat når du tror ungen er ferdig med å spy siden det har gått fint i fire timer... så kommer det ny runde. En ekstrem runde [emoji15]
Kjedelig!!
Hos oss ble det heldigvis bsre kvalme. Satser på at det ga seg med det.
Kvalm og vondt i magen har hun tidvis. Hun et plaget med forstoppelse. Men ble rett og slett dårlig i går kveld, skulle få lese en halvtime men valgte å legge seg. Og fortsatte å klage på det samme onsdag tidlig. Ikke logisk at hun skulle være så trøtt, for hun sov altså en time ekstra, la seg før og sto opp senere. Så hun fikk være hjemme fra skolen. Men kom seg heldigvis i løpet av dagen så er bedre nå
EndeligHelg![]()
Uff. Får håpe hun er helt ferdig nå, og ikke har smittet noen.Kjenner jeg savner mann og baby nå. De har vært borte siden 9 tiden for å ikke være midt oppi værste spysonen og forhåpentlig kanskje unngå smitten. Selv om det skal godt gjøres. Senga er skiftet på fra inatt, nye håndduker lagt frem. Jeg håper så eldste vil legge seg om en time eller to. Jeg trenger virkelig virkelig en dusj
Deilig med helgEndelig![]()
Uff. Får håpe hun er helt ferdig nå, og ikke har smittet noen.
Fant en overraskelse fra en kollega da jeg skulle hjem
Lucky me
Håper for dereJepp. Håper også det. Mann og baby kom hjem kvarter før jeg la eldste nå. Så har de hjemme iallefallog krysser så aøt jeg har for at jeg og eldste får sove litt inatt. Med ei natt uten spying [emoji173]️
En sjokoladebamse kjærlighetÅåh så koselig da!hva var det?