Du er rarAldri sett en eneste episode[emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du er rarAldri sett en eneste episode[emoji23]
Håper natten gikk fint?[emoji4]
Ååh jeg må lage kakao! Fryser sånn etter å ha vært i stallen!Fornøyde barn på vei til skolen. Ene med kakao. Også har det snøa veldig i natt [emoji319]
For en fin vimpel! Har du laget selv?God morgen! Jeg holder mini med selskap mens hun leker på gulvet. I dag snør det igjen.. og her hadde jo isen på veien begynt å tine og jeg starta så vidt på vårstemning. Hestehoven er kommet enkelte steder. Oh well.![]()
Så godt at dere blir fulgt godt opp nå daVært hos helsesøster og barnelege med lille. Vokser og legger godt på segfikk sjekka opp angående hosten og vedvarende tetthet og surklete. Om det ikke gav seg til neste kontroll om to mnd (når vinteren og er på hell) skulle vi vurderes på nytt av han angående astma. Svak mistanke om det pga symtomene hennes, så skulle følges opp
fikk snakka med hs ang bhg og hørselstest. Og hun skulle kontakte ppt når de får henvisningen og konferere mer. Om det er vits når de er så små. Kommunikasjonen har visst ikke vært så god mellom bhg og beskjeder. Hs ringte de i november ang språk for å snakke med bhg etter ønske fra oss siden to årskontrollen var resultatløs. De sier enda hun aldri har ringt, men det har hun og snakka med styrer i november [emoji849] Endel kommunikasjonssvikt der. Men helt greit ppt involveres selv om hun mente L er enda veldig lita for at røde flagg skal heises. Men trenger hun hjelp; skal hun absolutt få det
vi har iallefall gjort vårt, så får bhg og ppt ta sin vurdering
Hvilke sjanger? Gøy med salgVar en tur på salg , en butikk som gikk konkurs i fjor som selger ut restlagerert.
Så mye fint!

Så godt at dere blir fulgt godt opp nå dabedre å starte for tidlig enn for seint hvert fall.
Hvor lita er hun som skal ta hørselstest da?Vært hos helsesøster og barnelege med lille. Vokser og legger godt på segfikk sjekka opp angående hosten og vedvarende tetthet og surklete. Om det ikke gav seg til neste kontroll om to mnd (når vinteren og er på hell) skulle vi vurderes på nytt av han angående astma. Svak mistanke om det pga symtomene hennes, så skulle følges opp
fikk snakka med hs ang bhg og hørselstest. Og hun skulle kontakte ppt når de får henvisningen og konferere mer. Om det er vits når de er så små. Kommunikasjonen har visst ikke vært så god mellom bhg og beskjeder. Hs ringte de i november ang språk for å snakke med bhg etter ønske fra oss siden to årskontrollen var resultatløs. De sier enda hun aldri har ringt, men det har hun og snakka med styrer i november [emoji849] Endel kommunikasjonssvikt der. Men helt greit ppt involveres selv om hun mente L er enda veldig lita for at røde flagg skal heises. Men trenger hun hjelp; skal hun absolutt få det
vi har iallefall gjort vårt, så får bhg og ppt ta sin vurdering
Takk Ronja [emoji16] Og ja snø er gøy. Men dessverre smeltet mye bort i løpet av morningen daFlink du er[emoji1]
BarneklærHvilke sjanger? Gøy med salg![]()
Kakao er snadder. Og ble glad for å høre at minste hadde delt med to klassevenner som ikke hadde med seg [emoji16] Snille jenta mi [emoji169]Ååh jeg må lage kakao! Fryser sånn etter å ha vært i stallen!
Hvor lita er hun som skal ta hørselstest da?
Synes du?[emoji4] er du høy?
Mine Floyd favoritter er ihvertfall lange nok[emoji2]
Da tar de2.5 år.
Hmm. Ja jeg trodde også det var helt normalt å gå ned på samme nivå som de minste når en snakker til de. Enig at det virker ganske tidlig å sette en så stor prosess i gang når hun bare er 2 år. Mange har ikke så mye språk på den alderen . Er jo veldig store variasjoner.Jada. Både med astma og med eldste i bhg.
Veldig hlad vi har fått den barnelegen vi harhan er utrolig flink til å ta seg tid til undersøke, forklare og si hva han ser etter og hvordan det står til. Grundig gjennomgang med astma og hvordan det er i kroppen på en måte
ikke nædvendig for min del, for jeg har astma selv og vet disse tingene. Men nok bra for mannen å få det forklart, han har hatt alvorlig astma som liten unge, men vet ikke hvordan det funker liksom i praksis
Men med eldste har vel hele prosessen tatt litt av uten at de har involvert oss foreldre. Er glad det tas opp tidlig, men hs mente og at det var trolig for tidlig til at ppt kommer inn uansett. For hun er ikke helt uten tale som de mener. Hjemme snakker hun mer enn i bhg. Det er tydelig. Men de reagerer veldig på at de må ned på hennes høydenivå for å snakke med henne. Noe jeg synes virker som en helt normal ting man må gjøre hos en to åring?
Såå gøy! Jeg syr for det meste klærene til 3 åringen i huset selvBarneklær
Ble litt til min bortskjemte nevø og en jakke til kengubarnet
Da tar de
Kb var mindre flrste gang
Åh for en omtenksom jenteKakao er snadder. Og ble glad for å høre at minste hadde delt med to klassevenner som ikke hadde med seg [emoji16] Snille jenta mi [emoji169]
det gjør litt ekstra godt for mammaen også når barna gjør slikt