Skravletråd februar!

Lillejenta våknet, så jeg tok henne med inn. Hun ville ha pupp, så jeg la henne til. Der sovnet hun igjen. Hver gang jeg prøver å lirke puppen ut av munnen hennes så begynner hun å lete febrilsk etter den. Jeg får gnagsår snart!

Glad i pupp[emoji173]️

Kjekt for ungene med vinterferie. Men jeg har jo ikke ferie.

Påske skal vi ha fri i alle fall jeg og ungene hele påskeferien og mannen i alle fall de røde dagene. Håper vi får gå på ski

Det blir koselig[emoji1] herlig med påskefri!

Igang med legging. Eldste supertrøtt men vrang som vanlig ved leggingen. Nesespray var slett ikke populært.
Stua og kjøkkenet ser ut som er dass. Det må tas. Orker virkelig ikke stå opp til sånt rot med leker overalt. Forsøkt å rydde jevnlig men med ei rastløs jente hjemme fra bhg var det umulig. Jo mer en rydder jo mer rot hentes frem. Men kroppen jobber virkelig mot meg. Til og med vondt opp til kjeven fordi hele kroppen spenner seg for hver bevegelse jeg må ta :( spøker for ny dose sterke smertestillende idag. Hadde håpa unngå det, men kjenner at jeg sliter for mye nå :(

Ta litt smertestillende du...så får du litt hvile[emoji4]

Uff :wtf: forstår virkelig følelsen av at du må ta det. Er slik selv. Blir i litt dårlig humør om jeg må stå opp til rot i stue og på kjøkken . God bedring :Heartred

Takk. Ble til at jeg tok de smertestillende. Men kvelden ble kort men urolig frøken så huset rakk jeg aldri ta før hun måtte over i storsenga og jeg legge meg

Ta litt smertestillende du...så får du litt hvile[emoji4]

Ble til det ja. Vondt å bare puste og eksistere til slutt. Men hvile ble det lite av. Eldste sov så urolig at det ble inn og ut av rommet hennes tuil hun ble tatt over

Tada! Endelig ferdig med mønsterdelen på bolen [emoji7]
3206174c6fe3c4f5f9af91e179ddf125.jpg

Tada! Endelig ferdig med mønsterdelen på bolen [emoji7]
3206174c6fe3c4f5f9af91e179ddf125.jpg
Men litt natt da...

På den tiden hadde jeg en sånn samtale med min datter på to år.

Du må sove nå, det er natta.
Nei
Jo
Nei
Jo
Vil ikke
Det hjelper ikke hva du vil. Det et natta og vi skal sove
Hvorfor det?
For kroppen må hvile. Det er natt.
Vil ikke

Back
Topp