Skravletråd februar!

Takk for påminnelse!stemt ;)
Og takk for stemmen.

Bare to eller tre trekninger igjen. Tre tror jeg .for uke 5,6 og 7

Krysser fingrene, det hadde kommet så godt med.
Men vi må rett og slett se om vi kan finne en form for dugnad som kan fungere i tillegg til det vi har

Så søt som du er er det kanskje ikke rart at du er litt kake en gang i blant, hvilken type, sjokolade? :p

Har du mulighet til litt søvn i løpet av dagen?

Awwww <3
Sjokolade, helt klart :D

Jeg kan nok sove litt på dagen, men da blir jeg rar I hodet. Hodepinen er her enda og :(

Det er jo årsoppgjør for ham også. Revisor på onsdag.
(Jeg skal ha et til revisor på mandag, men det er kundens "feil" at det ikke var ferdig for minst en uke siden, jeg må ta en avstemming på nytt etter et bilag hun skulle ha ført på fredag og ellers er vel de jeg kan gjøre gjort på det, og et som ikke sakl til revisor før til vnterferien, så der har jeg litt mer tid på meg i alle fall. Men mer enn nok å ta fatt på, rett nok.)

Godt det snart kommer roligere dager for dere[emoji4]

Vi får heldigvis lov å være hjemme [emoji173] men med lav terskel om å ringe. Skal fortsette å gi Paracet mot feberen. Nurofen dropper vi siden det bare vil komme opp. Han dytter bort is til og med og er ikke seg selv [emoji22] håper han er bedre snart [emoji173] kraftig influensa

Håper han kjapt er i form igjen[emoji4] stakkars liten..

Handla inn snadder til å lage lavkarbo vafler imorgen [emoji16] gleder meg til noe søtt! Og må prøve å finne energi til å lage tortillalefser av mandelmelet. De er veldig hode, men et herk å lage :p

Kos deg med baking[emoji1]

God morgen.

Her ble det i løpet av den siste halvtimen klart at planen ble endret fra "hjem og hente unger og organisere lekser og middag", til "overtid". Det trengs, så det er helt greit. Vi trodde i morges at det var mannen som skulle, men premissene endret seg.

Tror jeg sistre uka eller så har glemt "dagens Ruli-påminnelse" om omoklubbkasse.no ;-)

«Kos» deg med overtid[emoji28]

Måtte gå hjem fra jobb å har så dårlig samvittighet..
Men tårene trillet så hadde ikke noe der å gjøre.
Ene halvdelen av ansiktet er jobbet opp og det verker i hele den delen av munnen.
Fortvilet.no

Back
Topp