Bugaboo Fox

Mammalicious

Glad i forumet
Mailykke 2018
Den nye Bugaboo-vognen ble lansert i dag, Bugaboo Fox. Den skal erstatte Buffalo.

https://www.bugaboo.com/NO/en_NO/strollers/bugaboo-fox

Den ser sååå fin ut, gleder meg til å få den i hus.

Ser ganske lik ut som Buffaloen, men med noen justeringer. Litt høyere plassering av sete og demping i hjulene bl.a.

Noen fler som skal bestille når den kommer for salg 1. mars?
 
Sniker fra september

Gleder meg til å se den på ordentlig. Var så bestemt på buffalo, men skal sjekke ut denne
 
Sniker fra august..

Synes den ser ustødig ut egentlig, da spesielt sittedelen. Så på videoene og hver gang han stoppet vognen så sto jo sittedelen igjen å vinglet.. Liker heller ikke hvor lav bugaboo-vognene er.. MEN det var mange snedige og fine løsninger med tanke på ekstrautstyr som jeg likte:) Så hadde vognbaggen/sittedelen kommet høyere opp og den hadde sett mer stødig ut så kunne jeg vurdert den.. For det var mye positivt også:) Jeg er høy selv, og har en mann med ryggproblemer så er er det viktig med en vogn hvor lille kommer høyt opp så vi slipper å bøye oss så altfor mye, og da er bugaboo feil merke har jeg innteykk av:)
 
Sniker fra august..

Synes den ser ustødig ut egentlig, da spesielt sittedelen. Så på videoene og hver gang han stoppet vognen så sto jo sittedelen igjen å vinglet.. Liker heller ikke hvor lav bugaboo-vognene er.. MEN det var mange snedige og fine løsninger med tanke på ekstrautstyr som jeg likte:) Så hadde vognbaggen/sittedelen kommet høyere opp og den hadde sett mer stødig ut så kunne jeg vurdert den.. For det var mye positivt også:) Jeg er høy selv, og har en mann med ryggproblemer så er er det viktig med en vogn hvor lille kommer høyt opp så vi slipper å bøye oss så altfor mye, og da er bugaboo feil merke har jeg innteykk av:)

Det at sittedelen gynger litt når vogna stopper er vel bare bra, det kommer jo av dempingen i understellet som gjør at det ikke blir bråstopp for barnet.

Bugaboo er jo generelt mye lavere enn mange andre vogner, ja. Kanskje Stokke Trailz kan være noe for dere. Den hadde vi forrige gang, og der er bagen kjempehøy. :)
 
Det at sittedelen gynger litt når vogna stopper er vel bare bra, det kommer jo av dempingen i understellet som gjør at det ikke blir bråstopp for barnet.

Bugaboo er jo generelt mye lavere enn mange andre vogner, ja. Kanskje Stokke Trailz kan være noe for dere. Den hadde vi forrige gang, og der er bagen kjempehøy. :)

Jo, jeg ser den altså, men når jeg så videosnuttene fikk det meg til å føle at den ikke så solid ut..

Vi har sett mye på Trailzen, virker som om det er kun den som tilfredsstiller kravene våre til vogn. Bare synd den er så himla dyr.. Håper på å finne den brukt, da føles det ikke like syndig ut å skulle få vogn i gave av stolte besteforeldre:)
 
Synes Bugaboo’ane ser så plastikk ut [emoji848] og når vi prøvekjørte ein så var det alt for lite demping i den for vår del, sist vi kjøpte vogn (hugsar ikkje kva modell) [emoji4] Men kan jo hende det er ordna på denne nye [emoji5]
 
Synes den så fin ut. Får se in real life når den kommer. Generelt likte vi godt buffaloen, men liker også veldig godt når vognene er "snertne", er ikke så glad i de store.
 
Sniker fra august..

Synes den ser ustødig ut egentlig, da spesielt sittedelen. Så på videoene og hver gang han stoppet vognen så sto jo sittedelen igjen å vinglet.. Liker heller ikke hvor lav bugaboo-vognene er.. MEN det var mange snedige og fine løsninger med tanke på ekstrautstyr som jeg likte:) Så hadde vognbaggen/sittedelen kommet høyere opp og den hadde sett mer stødig ut så kunne jeg vurdert den.. For det var mye positivt også:) Jeg er høy selv, og har en mann med ryggproblemer så er er det viktig med en vogn hvor lille kommer høyt opp så vi slipper å bøye oss så altfor mye, og da er bugaboo feil merke har jeg innteykk av:)
Min mann liker vognen fordi han er 192 cm og kan trille vognen uten å sparke i den. Fordi den er høy i skaftet (kan dra ut håndtaket)
Fint de har regulert dempingen fordi det er det eneste jeg følte vognen manglet. Har aldri følt den var lav heller.
Elsker vår bugaboo Buffalo vogn og skal bruke den nå også. Liker at den er lett å legge sammen og tar liten plass på bussen. Har aldri hvert glad ì de store brede. Og kalesjen som kan dras langt ned for skjerming
 
Samme her[emoji85] Litt firkantet, og kassete på en måte [emoji12] Men jeg er Emmaljunga-elsker da [emoji7] De er mye mykere silhuett på [emoji1]

Det er jeg også, hehe!
Det jeg synes er merkeligst med Bugaboo er den fremovervendte sportsdelen. Ser jo ut som om kidden sitter ut i lufta :bored: Skjønner ikke hvorfor den delen må stikke så langt ut fra understellet.
 
Har sett på et par sånne "se vi demonstrerer denne vogna"-videoer på youtube nå, og nå synes jeg den ser utrolig bra ut! Håper den er like bra irl som det ser ut, for da har jeg lyst på ny vogn [emoji7]
 
Det er jeg også, hehe!
Det jeg synes er merkeligst med Bugaboo er den fremovervendte sportsdelen. Ser jo ut som om kidden sitter ut i lufta :bored: Skjønner ikke hvorfor den delen må stikke så langt ut fra understellet.

Jeg er helt omvendt. Liker ikke de myke silhuettene, syns det blir klumpete. Men heldigvis er smaken som baken da :) sportsdelen pleide vi å snu mot oss, det var bare det siste året da han var ganske stor at han satt fremover i sportsvogna og ville se hva som foregikk. Syns Bugaboo er mye nettere enn mange andre vogner og har ikke reagert på at den stikker langt frem, men skjønner hva du mener når du sier det.
 
Jeg er helt omvendt. Liker ikke de myke silhuettene, syns det blir klumpete. Men heldigvis er smaken som baken da :) sportsdelen pleide vi å snu mot oss, det var bare det siste året da han var ganske stor at han satt fremover i sportsvogna og ville se hva som foregikk. Syns Bugaboo er mye nettere enn mange andre vogner og har ikke reagert på at den stikker langt frem, men skjønner hva du mener når du sier det.

Jeg liker veldig godt NXT90 og tenker jeg skal ha den, synes ikke den er så myk i silhuetten?
Bugaboo er nette vogner ja, absolutt! Men litt for nett for min del. Også er det det med sportsdelen da, hehe.
 
Jeg liker veldig godt NXT90 og tenker jeg skal ha den, synes ikke den er så myk i silhuetten?
Bugaboo er nette vogner ja, absolutt! Men litt for nett for min del. Også er det det med sportsdelen da, hehe.
Nei, er enig i det. Er bare ikke helt min stil. Godt vi kan være forskjellige da :)
 
Ja veldig! Syns jo kanskje den Next90 ikke var så ulik Bugaboo jeg da ;)

Nei, de er ikke så ulike :) Men det er det med at jeg synes det ser ut som om ungen «sitter i lufta» når sportsdelen på BB er fremovervendt. Jeg liker enkle, moderne vogner, så jeg vurderte lenge Bugaboo :)
 
Nei, de er ikke så ulike :) Men det er det med at jeg synes det ser ut som om ungen «sitter i lufta» når sportsdelen på BB er fremovervendt. Jeg liker enkle, moderne vogner, så jeg vurderte lenge Bugaboo :)

Åja sånn. Ikke tenkt på. Vi brukte vår mye og han sitter helt greit altså, men aller mest bakovervendt. Fremover kun siste året. En veldig positiv ting med den er at den tåler mye bruk, vi trilla masse for å få han til å sove da han var baby, og den vogna har vært ute i allskags vær men er ikke slitt. Så sånn sett anbefaler jeg den.

Denne ganga blir Bugabooen sovevogn hjemme på verandaen (og i barnehagen etterhvert), vi skal ha babyjogger city mini GT som vi kjøpte av et vennepar til hovedvogn. Hadde lyst på en trehjuling, og så fikk vi bagdelen gratis av ei anna venninne. Blir interessant å se hvordan den er i forhold til buggisen.
 
I dag har vi vært på Barnas Hus og sett på Bugaboo Fox.

Den var sååå fin, så vi endte med å bestille den. Blir levert i uke 11. Gleder meg.

Eneste var at den sorte kalesjen var litt tynn og virket ikke vindtett. Så vi endte med å bestille grå kalesje, som er i annet stoff enn den sorte.
 
Back
Topp