~Ønskebarn17&19
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Desemberlykke2017
Julegavene 2019
Feirer dere morsdagen ?
Har dere noen tradisjoner?
Har dere noen tradisjoner?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Høres bra ut det da, blir sikkert glade for detJeg tenker på å bake en kake og levere ut litt til hver mor, og en liten blomst utenom. Lager langpanne sjokoladekake og deler ut. Høres det bra ut ? Evt om de kommer til meg så får de her.

Så spørs det om jeg gidder og eller får tid. Har bursdag selv uka etter 30årHøres bra ut det da, blir sikkert glade for det![]()
) så lurer på om jeg sparer det til da. Men finner uansett på noe.Blir nok bra uannsett hva du finner påSå spørs det om jeg gidder og eller får tid. Har bursdag selv uka etter 30år) så lurer på om jeg sparer det til da. Men finner uansett på noe.
![]()

Gruer du deg og ?Blir nok bra uannsett hva du finner påDa blir du 30 en uke eller noe før meg, jeg fyller 30 år 22 februar
Det `store` 30 tallet
![]()
20.februar går jeg inn i skumlere tider 

Gruer du deg og ?20.februar går jeg inn i skumlere tider
![]()
Både jeg og mannen blir 30 også i år, men klsrrr ikke helt å finne ut om vi skal gjøre noe stort utav det eller ikke. Hvordan skal dere feire (Evt drukne deres sorgerBlir nok bra uannsett hva du finner påDa blir du 30 en uke eller noe før meg, jeg fyller 30 år 22 februar
Det `store` 30 tallet
![]()
Fyller du år 20.feb? Det gjør jeg også, men blir "bare" 29Gruer du deg og ?20.februar går jeg inn i skumlere tider
![]()
Æsj jeg vil helst drukne sorgeneBåde jeg og mannen blir 30 også i år, men klsrrr ikke helt å finne ut om vi skal gjøre noe stort utav det eller ikke. Hvordan skal dere feire (Evt drukne deres sorger)
men pga ammingen og at lille er så avhengig av meg enda så blir det nok bare en middag ute og kos sammen som familie. Det er like greit for min del, faktisk Ja det gjør jeg! Så gøyFyller du år 20.feb? Det gjør jeg også, men blir "bare" 29![]()