Morsdag

~Ønskebarn17&19

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Desemberlykke2017
Julegavene 2019
Feirer dere morsdagen ?
Har dere noen tradisjoner?

Vi har alltid feiret morsdagen, med blomster til mor- og evt middag hos farmor. Jeg synes det er en fin ting å gjøre, en hel dag for mor'ene i verden, det er vel fortjent! En dag jeg er ekstra snill mot min egen mor :Heartpink

Samboer og jeg har på en måte feiret det de siste årene, fordi barneønsket har vært så sterkt har vi gledet (!) Oss til disse dagene. Så jeg håper jo han gjør litt stas på meg :Heartblue

Pleier å kjøpe en blomst til mamma og svigermor :) jeg lagde kake til ham på farsdag så håper jo han finner på et eller annet til meg på morsdag:)

Ja, jeg pleier alltid å kjøpe en liten gave/oppmerksomhet til mamma og dra på besøk :) Jeg gjorde det til samboer rett før hun ble født så jeg håper han finner på noe. Jeg synes det er litt stas.

I fjor kjøpte vi blomster og bakverk og kjørte først innom min mor, og så videre til min kjæres mor.
Mulig vi gjør det samme i år, om ikke han finner på noe til meg da.. :)

Jeg har bestandig kjøpt gave og vært sammen med mamma på morsdagen. Spent å se om mannen finner på noe nå som det er min første morsdag, men har ingen forventninger da han er så fjern at han helt sikkert glemmer det av:p

Fram til jeg ble mamma selv har vi brukt å ha kake, gave til min mamma besøk til min mormor. Etter vi fikk barn selv har vi brukt å invitere mamma, mormor og svigermor hit. Mannen bruker å gi meg en liten oppmerksomhet og jeg får sove lenge:)

Jeg tenker på å bake en kake og levere ut litt til hver mor, og en liten blomst utenom. Lager langpanne sjokoladekake og deler ut. Høres det bra ut ? Evt om de kommer til meg så får de her.

Jeg tenker på å bake en kake og levere ut litt til hver mor, og en liten blomst utenom. Lager langpanne sjokoladekake og deler ut. Høres det bra ut ? Evt om de kommer til meg så får de her.
Høres bra ut det da, blir sikkert glade for det :happy:

Får jeg noe så er det hyggelig, men ingen krise om jeg ikke får :)

Jeg pleier å sende blomster til foreldrene mine på mors- og farsdagen. Nå i år er jeg veldig spent på om jeg får noe av Mannen. :Heartred

Nei, mannen min er tett akkurat der. Mener at det er en dag som er skapt for at folk skal bruke penger.... så når jeg ikke blir gjort stas på, så blir jeg sur og gidder ikke å gjøre noe for han på farsdagen heller

Så spørs det om jeg gidder og eller får tid. Har bursdag selv uka etter 30år:inpain:) så lurer på om jeg sparer det til da. Men finner uansett på noe.;)
Blir nok bra uannsett hva du finner på :) Da blir du 30 en uke eller noe før meg, jeg fyller 30 år 22 februar :) Det `store` 30 tallet :nailbiting::p

Har aldri hatt noe godt forhold til min mor, så det har kun vært en tekstmelding eller telefon. Men vi feirer morsdag hjemme. :)

Blir nok bra uannsett hva du finner på :) Da blir du 30 en uke eller noe før meg, jeg fyller 30 år 22 februar :) Det `store` 30 tallet :nailbiting::p
Gruer du deg og ? :hungover: 20.februar går jeg inn i skumlere tider :meh::nailbiting:

Gruer du deg og ? :hungover: 20.februar går jeg inn i skumlere tider :meh::nailbiting:
Både jeg og mannen blir 30 også i år, men klsrrr ikke helt å finne ut om vi skal gjøre noe stort utav det eller ikke. Hvordan skal dere feire (Evt drukne deres sorger;))

Både jeg og mannen blir 30 også i år, men klsrrr ikke helt å finne ut om vi skal gjøre noe stort utav det eller ikke. Hvordan skal dere feire (Evt drukne deres sorger;))
Æsj jeg vil helst drukne sorgene :banghead: men pga ammingen og at lille er så avhengig av meg enda så blir det nok bare en middag ute og kos sammen som familie. Det er like greit for min del, faktisk :)

Back
Topp