Er på sprøytedag fire idag og skal ta en spray Synarela morgen og en spray kveld. Jeg syntes det kom så lite da jeg sprayet og ble bekymret for at det var for lite til at eggløsning skulle hindres, så jeg tok en spray til. Da kom det selvsagt en full spray, og jeg bekymrer meg nå for at for mye spray skal ødelegge for stimuleringen. :-(
Har legene sagt noe til dere om dette? Hva er egentlig best og verst av for mye og for lite spray? Skal man bare la det være når man kjenner at det har kommet lite eller skal man spraye en gang til for sikkerhets skyld? Skulle ønske at jeg hadde blitt informert om hva man gjør i slike tilfeller på forhånd...
Har legene sagt noe til dere om dette? Hva er egentlig best og verst av for mye og for lite spray? Skal man bare la det være når man kjenner at det har kommet lite eller skal man spraye en gang til for sikkerhets skyld? Skulle ønske at jeg hadde blitt informert om hva man gjør i slike tilfeller på forhånd...
du kan jo prøve en sprut i kveld å se hvordan det føles, føles det feil så går det jo an å gjøre det på samme måte som du har gjort det tidligere