Eggposer og faktiske egg

Liten1

Flørter med forumet
Jeg har uttak i morgen. UL viste få eggposer. Hvor mange eggposer har dere hatt og hvor mange egg har dere fått ut?

Til meg så de 14/15 på kontroll! Jeg fikk ut 13 eggposer, og det var egg i 12 av dem!

Sist hadde jeg 12-14 eggposer, men bare fire egg uting ingen befruktet. Ikke akkurat solskinnshistorie :p

Huff, det er min store skrekk..
Ikke noe forklaring på det da, enn så lenge bare uflaks. Tror de fleste får bedre utfall enn dette :) er igang med nyt forsøk nå med ultralyd imorgen så da får vi se :) blitt satt på høyere dose Menopur denne gangen da

Ikke noe forklaring på det da, enn så lenge bare uflaks. Tror de fleste får bedre utfall enn dette :) er igang med nyt forsøk nå med ultralyd imorgen så da får vi se :) blitt satt på høyere dose Menopur denne gangen da

Krysser fingrene for deg <3 Jeg ble kraftig overstimulert sist og hadde over 50 eggposer på hver side. Legene ville ikke ta noen risiko nå og fikk veldig lav dose. UL viser bare tre fire poser på hver side. Får bare vente i spenning til i morgen, er visst ingen fasit på dette...

Krysser fingrene for deg <3 Jeg ble kraftig overstimulert sist og hadde over 50 eggposer på hver side. Legene ville ikke ta noen risiko nå og fikk veldig lav dose. UL viser bare tre fire poser på hver side. Får bare vente i spenning til i morgen, er visst ingen fasit på dette...
Shit, 50 er mange! Hvor mange egg ut da? Hva brukernes nå? :)

Shit, 50 er mange! Hvor mange egg ut da? Hva brukernes nå? :)

Ja, var over 100 totalt. Forsøket ble avbrutt da østrogen-nivået var skyhøyt. Fikk ikke sette eggløsningssprøyte og endte opp med ingenting :( Gikk på Synarla og Gonal F - brukte en dose på 200. Nå har jeg kort protokoll med Orgalutran og Gonal F, men bare 100 per dose.

Ja, var over 100 totalt. Forsøket ble avbrutt da østrogen-nivået var skyhøyt. Fikk ikke sette eggløsningssprøyte og endte opp med ingenting :( Gikk på Synarla og Gonal F - brukte en dose på 200. Nå har jeg kort protokoll med Orgalutran og Gonal F, men bare 100 per dose.
Å hjelp håper ikke jeg blir overstimulert da. Samme dose mener jeg å huske

Jeg har alltid fått ut flere egg enn antall eggposer sett på ul! Lykke til i morgen:-)

16, fikk ut 6. Ett av dem var ikke modent. Neste gang skal jeg ha høyere dose menopur så jeg forhåpentligvis får ut flere

9 poser - 8 egg. 8 egg ble befruktet, 1 på frys og 1 er pr nå (om 3 minutt) ett 4 uker gammelt foster.
Er 6+0 [emoji173]

Back
Topp