Skravletråd februar!

Vi får heldigvis lov å være hjemme [emoji173] men med lav terskel om å ringe. Skal fortsette å gi Paracet mot feberen. Nurofen dropper vi siden det bare vil komme opp. Han dytter bort is til og med og er ikke seg selv [emoji22] håper han er bedre snart [emoji173] kraftig influensa

Gikk ute i - 20 jeg, men da ble det tungt å puste. Men jeg skal jo egentlig ta astmamedisin før jeg trener, og tenker at det ligger der.
Jeg kom meg ut og for en gangs skyld husket jeg Ventoline før jeg gikk

Vi får heldigvis lov å være hjemme [emoji173] men med lav terskel om å ringe. Skal fortsette å gi Paracet mot feberen. Nurofen dropper vi siden det bare vil komme opp. Han dytter bort is til og med og er ikke seg selv [emoji22] håper han er bedre snart [emoji173] kraftig influensa
Uff :( stakkers lille. Masse god bedring :Heartred

Handla inn snadder til å lage lavkarbo vafler imorgen [emoji16] gleder meg til noe søtt! Og må prøve å finne energi til å lage tortillalefser av mandelmelet. De er veldig hode, men et herk å lage :p

Prøve å snike inn et par timer søvn før fysioterapi senere. Gåen i kroppen etter lite søvn og mye bevegelse i den siste tiden :/

Back
Topp