Kanskje du allerede har svart på det. Men hvilken butikk?Hva er planen med stoffene? Såå mye fint
![]()
Stofflykke i Tromsø
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje du allerede har svart på det. Men hvilken butikk?Hva er planen med stoffene? Såå mye fint
![]()
Ja jeg syr, strikker og hekler.Ååå, syr du også. Syns alle her inne enten syr eller strikker jeg. Dere er så flinke. Hva er det du skal sy!?
Har noen babynest og barneklær på bestilling jeg må gjøre ferdig. 
Ja jeg syr, strikker og hekler.Har noen babynest og barneklær på bestilling jeg må gjøre ferdig.
![]()
Ååh jeg regelrett ELSKER StofflykkeStofflykke i Tromsønei, har ikke plan for noen av de [emoji85][emoji85] du skjønner... jeg er stoffavhengig. Å sy og å handle systoff er to forskjellige hobbier
![]()
men bor jo på helt feil side av landet i forhold til butikken. 
Lykke til med dagen ihvertfall og kos dere på middag![]()
Jeg har sydd i litt over 1 år bare. Men har jaggu fått min egen symaskinpark med 4 stk symaskiner og 2 syromSå gøy at du og syr! [emoji16] sydd lenge?
Ååh jeg regelrett ELSKER Stofflykkemen bor jo på helt feil side av landet i forhold til butikken.
![]()
Jeg har sydd i litt over 1 år bare. Men har jaggu fått min egen symaskinpark med 4 stk symaskiner og 2 syrom. Har du sydd lenge?
Ja det er trolig favorittbutikken min. 80% av stoffene mine er derfra. Og lageret mitt begynner å bli stort [emoji85]
Bor tre timer unna. Men dette er første gang jeg har vært innom fysisk.
Men om du bor i sør er det kanskje en av de andre gode nettbutikkene som har fysisk butikk i nærheten?![]()
Ja jeg bor på Vestlandet . Er i grunnen lite butikker her som selger stoff. Så det blir mest netthandel. Jeg har en vanlig symaskin (singer), overlock , https://www.symaskiner.no/symaskine...MIlOzGtJqM2QIVRMYYCh2oPgjlEAQYASABEgJFIvD_BwEIkke verst! Sydd siden jul 2015. Men barneklær i et år. Blitt tre maskiner nå. Og egen syrom
(liten del av stofflageret og ting er fylt på endel siden av stæsj rundt maskinene og kantbånd![]()
)
4 maskiner? Hvilke har du?

Ja jeg bor på Vestlandet . Er i grunnen lite butikker her som selger stoff. Så det blir mest netthandel. Jeg har en vanlig symaskin (singer), overlock , https://www.symaskiner.no/symaskine...MIlOzGtJqM2QIVRMYYCh2oPgjlEAQYASABEgJFIvD_BwE
coverstich https://www.symaskiner.no/symaskine...MIud_TnJqM2QIVCc-yCh1n0w9kEAQYASABEgJ3ePD_BwE
Pluss jeg har en svær broderingsmaskin
Så fint syrom du har![]()
Jeg har cameo 3 og varmepresseAh. Ser dendrar ikke tre timer for stoffbutikk til vanlig så blir bare netthandel. Men er noe med å se stoffer fysisk i butikk [emoji7]
Jeg går å sikler på cameo 3 nå. Og knappepresse med tiden. Pluss strykepresse. Denne hobbyen er den dyreste jeg har hatt [emoji85] Har du noen instagram og sånt? Med sying? Elsker å følge andre syere [emoji16]
men såå gøy. Ja det har jeg. Sender deg på pm Jeg har vært gjennom garderobeskap/kommode til to av tre unger og luket ut for smått.Rydde og vaske hus. På en søndag![]()
Oj så flink du er. Jeg burde gått igjennom alle garderober også . Er MYE klær som aldri blir brukt og som er blitt for liteJeg har vært gjennom garderobeskap/kommode til to av tre unger og luket ut for smått.
Har igjen yngstemor. Som bok har vokst ut av mye selv om det ikke et lenge siden sist. Hun er jo yngre og byttet således størrelse oftere .
holder på å lese magisk opprydning . Jeg hater rot , og takler ikke mye ting . Så når den boken er ferdig lest skal alle 3 Etg ryddes i hver minste detalj. NamVis vedlegget 242560 For uken som kommer

Oj så flink du er. Jeg burde gått igjennom alle garderober også . Er MYE klær som aldri blir brukt og som er blitt for liteholder på å lese magisk opprydning . Jeg hater rot , og takler ikke mye ting . Så når den boken er ferdig lest skal alle 3 Etg ryddes i hver minste detalj.
![]()
Ronja R kan godt komme her å brette klær også om hun liker det?Vi har mye klær her også. Og ikke noe magisk opprydding og slett ikke rydding til detalj.
Men sikkert minst fire maskiner å brette (RonjaR? Kommer du? Ukentlig?)
Og rett og slett ikke plass i kommoden til mellomste og kaos i skapet til eldste. Så de legger det jeg bretter på senga eller gulvet... Så da måte jeg.
Tre maskiner med vask ut fra mellomste sitt rom...
så etter den der magiske opprydningen tror jeg det blir bra 
Kommer gjerne på middag på lørdagenEn de
en del enkelt , men travel uke![]()
enkelt er godt det også.Haha, som jeg gleder meg til hun sover natten gjennom[emoji173]️ Har hørt noen barn våkner hyppig frem til de er 5 år. Får håpe det ikke er tilfelle her...[emoji848]
Så deilig med hjemmelagde kjøttkaker[emoji39]