Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var det første forsøk?Fikk svar samme dagen. Ble godkjent.
Ja. Men rett før vi skulle starte, ble det oppdaga at vi måtte gjøre pgd i stedet for. Og da ble alt forsinkaVar det første forsøk?
Mulig å sjekke status på henvisning på helsenorge.no..hvertfall i helse vest.Kan godt hende dette har blitt spurt om flere ganger før, men jeg spør allikevel.
Hvor lang tid tok det før du fikk svar på IVF-henvisnigen?![]()
Den er sendt til Oslo universitetssykehusDette er det stooore forskjeller på alt utifra hvor du er henvist til! Hvor er deres sendt?
Det var jeg ikke klar over! Skal sjekke ut det, takkMulig å sjekke status på henvisning på helsenorge.no..hvertfall i helse vest.
Fra henvisning til time til utredning var det 7 mnd'r, men tok det privat, så det ble ca 4mnd'r fra utredning til forsamtale.
Tusen takk for alle svar! Må nok bare smøre meg med tålmodighet. Vi kommer nok til å få avslag, ettersom vi ikke har vært registrerte samboere i to år. Veldig kjedelig å tenke på, ettersom vi har vært samboere i akkurat to år nå.
Vi delte dessverre ikke på regninger heller, ettersom jeg eide leilighet og han hus. Jeg flyttet inn til han for at vi skulle se hvordan det var å bo sammen før vi meldte adresseendring. I juli 2016 meldte han adresseendring og flyttet inn til meg (leide ut huset hans). Vet ikke hvordan det er da, når ikke vi kan vise til noe. Kan jo prøve å få andre til å bekrefte at vi har bodd sammen i to år, er jo verdt et forsøkDersom dere kan vise at dere faktisk har bodd sammen i to år så går det nok bra. F.eks. om dere meldte adressendring til Posten (selv om dere ikke meldte flytting formelt) eller om dere har delt på å betale husleie, strøm e.l.
(Og her er tips om hvordan du kan lage deg nicknavn om du vil: http://forum.babyverden.no/threads/slik-endrer-du-kallenavn-nick.1915588/)
Juli 2016 er jo snart to år siden så det skal godt gjøres at de gir avslag for noen mnd når det uansett er sånn ventetidVi delte dessverre ikke på regninger heller, ettersom jeg eide leilighet og han hus. Jeg flyttet inn til han for at vi skulle se hvordan det var å bo sammen før vi meldte adresseendring. I juli 2016 meldte han adresseendring og flyttet inn til meg (leide ut huset hans). Vet ikke hvordan det er da, når ikke vi kan vise til noe. Kan jo prøve å få andre til å bekrefte at vi har bodd sammen i to år, er jo verdt et forsøk![]()
Da satser jeg på at det går! Takk for svarJuli 2016 er jo snart to år siden så det skal godt gjøres at de gir avslag for noen mnd når det uansett er sånn ventetid![]()
Har forresten vært inne for å sjekke, og det var kun Helse Vest og Helse Nord som var tilgjengelig..Mulig å sjekke status på henvisning på helsenorge.no..hvertfall i helse vest.
Fra henvisning til time til utredning var det 7 mnd'r, men tok det privat, så det ble ca 4mnd'r fra utredning til forsamtale.

Fikk brev i posten med time i dag, allerede den 06.03!Juli 2016 er jo snart to år siden så det skal godt gjøres at de gir avslag for noen mnd når det uansett er sånn ventetid![]()