Mammas lykke
Betatt av forumet
Går fort [emoji4] selv om det ikke virker sånn før deg kanskje [emoji85]7 uker + igjen [emoji85]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Går fort [emoji4] selv om det ikke virker sånn før deg kanskje [emoji85]7 uker + igjen [emoji85]
For min del føltes de siste ukene som måneder...Går fort [emoji4] selv om det ikke virker sånn før deg kanskje [emoji85]
Jeg rakk ikke bli utålmodig når lillebror kom [emoji85] men med storesøster hadde jeg nebbing og av og på maserier helt fra uke 24 og de tok seg opp 2 uker før hun ble født. Siste 3 dagene før hun kom sov jeg nesten ingenting så var veldig klar for å få hun ut daFor min del føltes de siste ukene som måneder...
Jeg rakk ikke bli utålmodig når lillebror kom [emoji85] men med storesøster hadde jeg nebbing og av og på maserier helt fra uke 24 og de tok seg opp 2 uker før hun ble født. Siste 3 dagene før hun kom sov jeg nesten ingenting så var veldig klar for å få hun ut daFor min del føltes de siste ukene som måneder...
Skulle liksom rydde stuaHva er deres planer for dagen da? [emoji4]
God morgen [emoji4] da er det min tur til å bli syk
God morgen
Sånn. En brennheit dusj. Nå er jeg varm inn til kjernen. Godt
Hva er deres planer for dagen da? [emoji4]
Håper det var kos hos farmor og med middag [emoji173]️
Er 32 uker på vei [emoji16]
Hva er deres planer for dagen da? [emoji4]
Var morsom denHvordan var jentekvelden?
Går fort [emoji4] selv om det ikke virker sånn før deg kanskje [emoji85]
Det var kjempe kos! Hun setter så pris på selskap, så er veldig koselig å være der.
32 uker[emoji173]️ Ikke lenge igjen nå[emoji173]️
Var morsom den![]()
Så koselig da [emoji173]️
Lenge nok [emoji87]
Handle litt, rydde, strikke og studere littHva er deres planer for dagen da? [emoji4]