Skravletråd februar!

En time til leggetid på eldste. Ryggen skriker allerede av smerte. Og jeg har bare vært alene halvannen time [emoji849] legging av henne tar nok en time. Mens jeg må oppholde yngste nok imens legging. Blir utfordrende kjenner jeg med smertene.

Utmattende denne leggingen for deg[emoji20] hvor er mannen??

Husarbeidet klarer han jo fint![emoji28][emoji6]

Han gjør det, så han skulle jammen meg ha gjort noe uten at jeg står over han og passer på. Men han eier ikke konsentrasjon da, så ting kan ta unødvendig lang tid ^^

God kveld[emoji173]️
Her har jeg hatt en full dag. Vært hos farmor og på besøk hos et vennepar med familien.
Nettopp lagt lille, resten av kvelden blir det full avslapning[emoji4]

Håper alt står bra til med kattene?

Så koselig da[emoji1]

Ja, kattene skulle bare ha vaksine[emoji2] dyrlegen oppdaget en knekt tann hos den ene, så den må tilbake for å operere på tirsdag[emoji849] nesten 5000,- takk[emoji33]

Utmattende denne leggingen for deg[emoji20] hvor er mannen??

Ja :( legger alltid eldste. Og det er slitsomt. Men å legge begge og styre alt med leggingsrutiner og sånt i noen timer alene er egentlig for mye for kroppen.

Han er på klatre trening. Sender han minst en kveld i uka dit. Mulighet for to, men kroppen sier nei foreløpig til det. Han trenger det :)

Ååja. Fantastisk du endelig har fått noe på styr. Utrolig glad på dine vegne :) vet de har nekta å sette opp møte ja. Men fikk du møte tilslutt?

Nei, men jeg fikk ordnet med noen som kunne hjelpe. Sara her var så grei å kunne ha sett på det, og da hadde jeg nok blitt ferdig kjappere, men fikk sånn angst hver gang jeg tenkte på det så det stoppet bare helt opp >< Men heldigvis så var det ikke noe som måtte gjøres der og da, så ingen konsekvenser sånnsett :)

Takk :) gleder meg til å treffe forumvenninna og baby :D så ser på det som en fridag selv om jeg skal utfordre klaustrofobien i mr maskinen :p

MR er ganske tøft for klaustrofobien ja[emoji13]
Resten blir koselig da[emoji173]️

Ikke sant [emoji4] frivillig arbeid er mer fleksibelt å være i praksis, tiltak eller i attføringsbedrift krever mye mer timer og mer stabilitet enn jeg kan tilby pga helsen min

Mhm. Jeg meldte meg frivillig selv for noen år siden, men før jeg rakk å gjøre noe som helst så ble det flytting på oss. Har du noen spesielle plasser i tankene?

Han gjør det, så han skulle jammen meg ha gjort noe uten at jeg står over han og passer på. Men han eier ikke konsentrasjon da, så ting kan ta unødvendig lang tid ^^

Da må du skaffe deg ei vaskedame[emoji1]
Kan anbefales!!

Ja :( legger alltid eldste. Og det er slitsomt. Men å legge begge og styre alt med leggingsrutiner og sånt i noen timer alene er egentlig for mye for kroppen.

Han er på klatre trening. Sender han minst en kveld i uka dit. Mulighet for to, men kroppen sier nei foreløpig til det. Han trenger det :)

Så snill du er som ofrer mye for mannen[emoji173]️

Jeg er så kvalm..... Usjameg altså!
Jeg og manne fikk et par timer barnefri i dag, så vi gikk for å spise på kinarestaurant. Jeg bestilte meg biff i karry, men i dag var sausen så sterk at jeg nesten ikke kjente noen smak, så det var skuffende. Men det var veldig koselig uansett :)

Nei, men jeg fikk ordnet med noen som kunne hjelpe. Sara her var så grei å kunne ha sett på det, og da hadde jeg nok blitt ferdig kjappere, men fikk sånn angst hver gang jeg tenkte på det så det stoppet bare helt opp >< Men heldigvis så var det ikke noe som måtte gjøres der og da, så ingen konsekvenser sånnsett :)

Så bra! Godt du får hjelp andre steder når de ikke var så greie.

Gruer meg fælt nå til å styre mer med nav. Må på aap i april. Og må få søkt mannen på å få overta hele resten av fellesperioden til permisjonen. Og pappapermen som han har seks uker igjen av. Jeg må gjøre alt for han skjønner ikke dokumentene og søknadsprosessen. Har drevet å søkt for han hver 14 dag og søkt sykepenger for meg selv med dokumentasjon og legeerklæringer hver 14 dag der og

Mhm. Jeg meldte meg frivillig selv for noen år siden, men før jeg rakk å gjøre noe som helst så ble det flytting på oss. Har du noen spesielle plasser i tankene?
Frivillig arbeid er gull [emoji4] eldresenter og bare sitte å prate med og evt hjelpe de med noe de trenger hjelp til [emoji4]

Back
Topp