Min dagbok

Angel89

Glad i forumet
Novemberlykke 2018
Junilykke 2020 ♡
25.1.18
Første positive test er tatt. Veldig mye følelser denne dagen.
26.1.18
Drar til Legen, uvisst over hvor langt jeg er på vei bestiller tidlig UL igjennom privat gyn.
29. Tidlig UL både utvendig og innvendig. Fant ingen ting. Legen forklarte at: Jeg kunne vært tidligere på vei, det kunne være graviditet utenfor livmoren, at jeg snart kunne få en SA, eller kjemisk. Og alt som kan tenkes som kan skje. Ble sendt til sykehus for å ta blodprøver samme dag. Målingene viste HCG ca 130.
31.1.18
Ny blodprøve er tatt som viser 157. Legen sier at verdiene er for lave. Og var veldig unormale.
Tok en digital test også som viste 1-2 Gravid. (3-4 uker) så da begynner jeg å lure på om jeg burde slutte å være så urolig og heller ta dagene med ro. Siden jeg er så tidlig på vei så er det kanskje litt vanskelig å si noe på HCG helt enda.
Føler meg fortsatt like gravid og ingen tegn på blødninger.

1.2.18
Snakket med en Jordmor i dag, hun synes det bare var tull og holde på med HCG så tidlig og at jeg heller burde vente til uke 6. Da verdiene er mere tydelige.

Føler meg fortsatt gravid. Oppblåst, ømme bryst, litt uggen, fiser mye, mensmurringer.

..... oppdateringer kommer.
 
25.1.18
Første positive test er tatt. Veldig mye følelser denne dagen.
26.1.18
Drar til Legen, uvisst over hvor langt jeg er på vei bestiller tidlig UL igjennom privat gyn.
29. Tidlig UL både utvendig og innvendig. Fant ingen ting. Legen forklarte at: Jeg kunne vært tidligere på vei, det kunne være graviditet utenfor livmoren, at jeg snart kunne få en SA, eller kjemisk. Og alt som kan tenkes som kan skje. Ble sendt til sykehus for å ta blodprøver samme dag. Målingene viste HCG ca 130.
31.1.18
Ny blodprøve er tatt som viser 157. Legen sier at verdiene er for lave. Og var veldig unormale.
Tok en digital test også som viste 1-2 Gravid. (3-4 uker) så da begynner jeg å lure på om jeg burde slutte å være så urolig og heller ta dagene med ro. Siden jeg er så tidlig på vei så er det kanskje litt vanskelig å si noe på HCG helt enda.
Føler meg fortsatt like gravid og ingen tegn på blødninger.

1.2.18
Snakket med en Jordmor i dag, hun synes det bare var tull og holde på med HCG så tidlig og at jeg heller burde vente til uke 6. Da verdiene er mere tydelige.

Føler meg fortsatt gravid. Oppblåst, ømme bryst, litt uggen, fiser mye, mensmurringer.

..... oppdateringer kommer.
Håper spira klamrer seg fast! :Heartred
 
I dag har jeg i grunn bare følt meg uggen. Litt mindre vondt i brysta. Kanskje litt oppblåst men ikke såå mye luft som dagene før. Har henta rekvisisjon hos legen for å ta ny blodprøve på mandag. Krysser fingrene for at lille spire er der enda [emoji178]

Har ikke hatt noe blødning heller.

Har frista veldig med å kjøpe flere tester. Men jeg har klart å avstå [emoji87] Herregud! Kjæresten min må begynne å tro jeg er helt ko ko snart. [emoji23]
 
I dag våknet jeg opp med litt blod i papiret. Bare håper det kommer av at vi hadde samleie i går. Nå skal jeg på jobb og få tankene på noe annet. [emoji1]
 
Back
Topp