Skravletråd Januar

Gleder meg til å se [emoji3]

Må få litt fritid til syrommet [emoji16] Sydde en jakke igår til L som mangler knapper. Men skal testsy stoff for en butikk så måtte prøvesy mønsteret før jeg får stoffet [emoji16]
ffa27bc3bd202b3d13c844b351fcf7e9.jpg
elendig lys da :o tatt sent på kvelden. Får begynne å ta litt bilder ute nå som det er litt lys å gå på :)

Fikk tightsen jeg vant i januar i posten igår. Daaamn, den sitte stramt ass! Om det noen ganger blir tur ut på byen skal jeg bruke den som hold in undertøy under finbuksa [emoji23][emoji23]

Bestemte meg for at vi skulle ha date night hjemme igår. Biff, film og sofakos sammen. Endte med rene rushtrafikken inn il ungenes rom heeeeele kvelden [emoji849][emoji849][emoji849]

Æsj så utrolig kjipt[emoji20]

Må få litt fritid til syrommet [emoji16] Sydde en jakke igår til L som mangler knapper. Men skal testsy stoff for en butikk så måtte prøvesy mønsteret før jeg får stoffet [emoji16]
ffa27bc3bd202b3d13c844b351fcf7e9.jpg
elendig lys da :o tatt sent på kvelden. Får begynne å ta litt bilder ute nå som det er litt lys å gå på :)

Så fin [emoji7]

Hjemme.

To knekkebrød og så er det natta.

SkikSkikk tørr på hendene. Plutselig merker jeg at jeg blør. Problemer med skrivingen, tastatasta legger på ekstra ord.

Starta på nytt igjen etter svangerskap og fødsel og alt det der, med livsstilen jeg levde før. Lavkarbo for å få kickstart i vektnedgangen. Trenger at kroppen blir lettere å bære. Når jeg ikke kan trene, må nesten kostholdet endres. -4 kg på åtte dager er vel en god start [emoji16] Snart ser jeg endelig 7x- tallet igjen [emoji16]

Oi, det var mye![emoji1] flink du er!

Back
Topp