Gleder meg til å se [emoji3]
Må få litt fritid til syrommet [emoji16] Sydde en jakke igår til L som mangler knapper. Men skal testsy stoff for en butikk så måtte prøvesy mønsteret før jeg får stoffet [emoji16]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gleder meg til å se [emoji3]
Ja det synes jeg og ^^
Og så skaper man ikke mer rot, så det er jo egentlig kjempelurt![]()
God morgen!
Hva skal dere idag?
Jeg skal straks på jobb, 10-19 [emoji85]
Bestemte meg for at vi skulle ha date night hjemme igår. Biff, film og sofakos sammen. Endte med rene rushtrafikken inn il ungenes rom heeeeele kvelden [emoji849][emoji849][emoji849]
Oh ja. Den vil vi også seBoston patriots mener jeg det var. Med mark walberg. Om bombene som gikk av under the boston marathon i 2013.
Æsj så utrolig kjipt[emoji20]
Oh ja. Den vil vi også se![]()
Fått ny sybok idag. Herrefred så mye fint jeg må sy til jentene i sommer [emoji7][emoji7]
Så gøy da[emoji1]
Må få litt fritid til syrommet [emoji16] Sydde en jakke igår til L som mangler knapper. Men skal testsy stoff for en butikk så måtte prøvesy mønsteret før jeg får stoffet [emoji16]elendig lys da![]()
tatt sent på kvelden. Får begynne å ta litt bilder ute nå som det er litt lys å gå på
![]()
Håper du har hatt en fin vakt[emoji2]
Uff da, stakkar[emoji20] barnemigrene?
Topp 100 FEBRUAR er ferdig laget! Spent?
For en gang skyld ikke jeg heller[emoji848][emoji848] tror jaggu lavkarbo funker denne gangen og mot sjokkis suget [emoji85]
Starta på nytt igjen etter svangerskap og fødsel og alt det der, med livsstilen jeg levde før. Lavkarbo for å få kickstart i vektnedgangen. Trenger at kroppen blir lettere å bære. Når jeg ikke kan trene, må nesten kostholdet endres. -4 kg på åtte dager er vel en god start [emoji16] Snart ser jeg endelig 7x- tallet igjen [emoji16]
Yep. Prøver på nytt med ny film ikveld![]()