Bhg vogn

Veslejenta88

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Sensommerbarna 2019
Er det noen krav der? Vi har en basson fra 2008 som er litt godt brukt. Den kan ikke være vendt mot deg fordi da velter den hvis han reiser seg opp for fort.( brukt mest den veien så den er kun slitt i den stillingen). Eller er vognen hel. Har pose og seler til den. Vil helst ikke bruke den hvite emmaljunga vogna i bhg. Så er den basson ett problem så må vi kjøpe en annen brukt eller låne en av noen. Han har refluks( eller en sykdom som gir refluks, har akkurat tatt gastroskopi som vi venter på svar fra om ca 1 uke) og dette gjør at han ikke kan ligge flatt. Dette gir også begrensinger på mat. Men siden han ikke har diagnose så fikk vi ikke søkt plass med legeattest.

Tror ikke det er noe galt å bruke den vognen i barnehagen :) Vi har brukt en gammel Easywalker sportsvogn som sovevogn , ville heller ikke bruke Emnaljungaen vår :)

Så lenge vogna funker og han sover greit i den er det ingen spesielle krav :)

Det viktigste med en bhg. vogn er at den er trygg, lun og god. ☺️ Det er også fint om det er ok benlengde på den, slik at barna kan strekke seg ordentlig ut. Det må i tillegg kunne festes løse seler på den.

Jeg ville ikke bruke den nye Emmaljungaen i bhg., så vi kjøpte i tillegg en brukt Emmaljunga (ser helt ny ut den også). ☺️

Jeg skal se etter en ny til maks 500 kr. Hvis Jeg ikke finner det så bruker vi den. Er litt dumt at den ikke kan være mot deg siden han kaster både smokker og koser på tur.

Så lenge ikke vognen er full i mugg eller andre ting og det er en vogn ungen er vandt til så må vell alt være godkjent..
verre å la en unge som er vandt til at vognen kan bysses litt og så er vognen helt stiv ..

Jeg skal se etter en ny til maks 500 kr. Hvis Jeg ikke finner det så bruker vi den. Er litt dumt at den ikke kan være mot deg siden han kaster både smokker og koser på tur.

Men skal vognen brukes på tur??

I vår bhg står bare vognene til soving så da tenker jeg viktigste er den er grei å ligge i [emoji5]

Veninne ble redningen. Hu har emmaljunga som oss og fikk bruke sportsdelen deres. Ville ikke bruke den vognen som tippet.

Back
Topp