Pumpe luft i hjulene på barnevognen

HeidiB

Elsker forumet
I går så jeg at alle tre dekkene på barnevognen hadde for lite luft.
Prøvde å pumpe de opp men med en gang jeg skrur av pumpen så siver all luften rett ut igjen før jeg rekker å gjøre noe :shifty:

Noen som kan si hva jeg gjør feil?

Frustrerende og i dag skal barselgruppen på trilletur, kunne ikke skjedd på et dårligere tidspunkt :banghead:

Ta den med til en sportsbutikk der de selger sykler! Det gjorde jeg med den forrige :-) der fiksa de den til og med når den punkterte :-) koster nesten ikke noe for servicen :-)

Fikk du ordna det ? Så kjipt!!!

Ta med vogner til noen som selger barnevogner, de er veldig behjelpelig som regel;) Håper du kom deg på trilletur med baselgruppeb:)

Ta med vogner til noen som selger barnevogner, de er veldig behjelpelig som regel;) Håper du kom deg på trilletur med baselgruppeb:)

Ta den med til en sportsbutikk der de selger sykler! Det gjorde jeg med den forrige :) der fiksa de den til og med når den punkterte :) koster nesten ikke noe for servicen :)

Fikk du ordna det ? Så kjipt!!!

Jeg tenkte å gå tidlig i dag og dra innom G-sport og spørre om hjelp..er nok ikke noe i veien med hjulene eller pumpen :rolleyes:

Men så ble vi enige om å flytte trilleturen til neste uke siden det snør så mye her i dag.

Føler meg småteit som ikke klarer pumpe luft i hjulene... men så googlet jeg det og er visst ikke den eneste heldigvis :wacky:

Hehe, så bra du fant ut av det, ikke alt man skal klare på første forsøk:joyful: Bra man lærer så lenge man lever:)

Jeg tenkte å gå tidlig i dag og dra innom G-sport og spørre om hjelp..er nok ikke noe i veien med hjulene eller pumpen :rolleyes:

Men så ble vi enige om å flytte trilleturen til neste uke siden det snør så mye her i dag.

Føler meg småteit som ikke klarer pumpe luft i hjulene... men så googlet jeg det og er visst ikke den eneste heldigvis :wacky:

Flaks det ble utsatt da. Nei,ikke føl deg teit,drit i det :smug:

Nei, det er jammen ikke alltid lett. Jeg har kjøpt og prøvd ulike sykkelpumper, og det er bare en som jeg får til å bruke, hvor det ikke lekker luft ut når jeg pumper. Mega-irriterende!

på min vogn så er det en stål pinne som kontrollerer luft ut og inn. for å slippe luft inn må den presses ned og for å åpne tilgang og samme måte man tømmer den. kanskje det er noe gærent med luka at den ikke lukket seg automatisk når du fjerner pumpen. prøvde du på bensinstasjon ?

Jeg dro innom en sportsbutikk og de sa at pumpen var dårlig kvalitet og fungerte ikke. Så hadde ikke brukt den feil.
Fikk pumpet opp hjulene så nå kan vi trille turer igjen :)
Kjempegod service og de tok ikke betaling heller

Jeg dro innom en sportsbutikk og de sa at pumpen var dårlig kvalitet og fungerte ikke. Så hadde ikke brukt den feil.
Det er jo helt topp!
Var pumpen helt ny, eller ?

Så bra :happy: Gjort det samme selv, styrte så med pumpen selv og så var det noe galt med den :rolleyes:

Back
Topp