~IKM uke 5 2018~

Hei og hå.

Vi hadde rett og slett en liten "pause" i prøvingen siden det ikke viste seg å være så lett som vi håpet. Vi prøvde vell da jeg ikke går på noe(men ikke aktivt ut fra EL osv) men fra nå har vi satt inn kicket igjen med testing etter EL osv. Har derfor ikke kontroll på hvilken prøveperiode vi er i startet derfor bare på ny for å ha kontroll.

Sparky - PP1 (etter pause fra prøving) - EL ca 21.01 - IKM 04.01.18

Forteller dere mannen når dere har eggløsning ? Jeg har til nå sakt ifra, men det har fungert ganske dårlig. Første pp fikk vi inn 1 gang , samme denne mnd. Så tviler vel på at det blir noe. Å det er aldri noe problem utenom når jeg ikke sier noe.

Forteller dere mannen når dere har eggløsning ? Jeg har til nå sakt ifra, men det har fungert ganske dårlig. Første pp fikk vi inn 1 gang , samme denne mnd. Så tviler vel på at det blir noe. Å det er aldri noe problem utenom når jeg ikke sier noe.

Jeg har sagt når jeg har hatt mensen, når neste el er. jeg har også gjort det klart at hverken han eller meg skal føle oss tvunget til å ha sex under el, bare fordi det er el [emoji4] Han syntes det var greit å vite når el var og vi var begge enig at lystbetont sex er bedre enn «nå har vi eggløsnings sex» som vi så fint kalte det [emoji23]

Jepp :) Han har hatt lyst til å vite ting hele veien for å kunne planlegge i forhold til jobb og fordi han er nysgjerrig og interessert. Utrolig deilig å føle at vi faktisk er to om dette. Har også vært opptatt av å snakke om tanker i prosessen med hverandre, og det har hjulpet masse.

Men hvis det har fungert dårlig for dere at han får vite når EL er, ville jeg latt være :) Man må jo finne det som fungerer best for seg.

Uff... Ser dere noe her? Legger ut i orginal og svart hvitt, da jeg ser streken så tydelig hjemme at jeg egentlig ikke kan tru dette er enda en jukse strek. Er 14 dpo i dag og IKM i morgen. Kastet den fort bort pga ikke en sterk strek. Men siden jeg ikke kan kjenne tegn på TR, men heller graviditstegn + et sykt vondt bekken den siste uka. Hadde så vondt sist når jeg var gravid. Så måtte jeg se på den igjen. Aldri fått en sånn tørr test som er negativ. Forberedet meg virkelig på pp5 og tørr ikke tru noen ting... produserte HCG sent begge ganger før, men psyker meg opp på TR. Uff mye forskjellige følelser pga redd for å bli skuffa.
bd1bb996f9f5418b3efa948996cb5ecd.jpg

1bbda90f5aa48eb85105a1641098f102.jpg

Last edited:
Hvilket kosttilskudd tar dere? Så på møller god start er den god nok ? Ønsker å unngå de med jern i da jeg har mer enn nok jern så vil sjekke jernlageret først?

Uff... Ser dere noe her? Legger ut i orginal og svart hvitt, da jeg ser streken så tydelig hjemme at jeg egentlig ikke kan tru dette er enda en jukse strek. Er 14 dpo i dag og IKM i morgen. Kastet den fort bort pga ikke en sterk strek. Men siden jeg ikke kan kjenne tegn på TR, men heller graviditetstest + et sykt vondt bekken den siste uka. Hadde så vondt sist når jeg var gravid. Så måtte jeg se på den igjen. Aldri fått en sånn tørr test som er negativ. Forberedet meg virkelig på pp5 og tørr ikke tru noen ting... produserte HCG sent begge ganger før, men psyker meg opp på TR. Uff mye forskjellige følelser pga redd for å bli skuffa.

Syns jeg skimter en strek, ser den spesielt på svart hvitt bilde! Spennende!

Jeg har sagt i fra denne gangen (PP5) fungerte veldig dårlig her også, følte at vi begge ble tvunget til å ha sex akkurat den dagen. Vi er som sagt i PP 5 nå, føler at det har ikke klaffet denne gangen.

Uff... Ser dere noe her? Legger ut i orginal og svart hvitt, da jeg ser streken så tydelig hjemme at jeg egentlig ikke kan tru dette er enda en jukse strek. Er 14 dpo i dag og IKM i morgen. Kastet den fort bort pga ikke en sterk strek. Men siden jeg ikke kan kjenne tegn på TR, men heller graviditstegn + et sykt vondt bekken den siste uka. Hadde så vondt sist når jeg var gravid. Så måtte jeg se på den igjen. Aldri fått en sånn tørr test som er negativ. Forberedet meg virkelig på pp5 og tørr ikke tru noen ting... produserte HCG sent begge ganger før, men psyker meg opp på TR. Uff mye forskjellige følelser pga redd for å bli skuffa.

Skimter strek på svart-hvitt-bildet! Krysser fingrene for at den blir sterkere :joyful:

Min er med uansett han :p

Hvilket kosttilskudd tar dere? Så på møller god start er den god nok ? Ønsker å unngå de med jern i da jeg har mer enn nok jern så vil sjekke jernlageret først?
Jeg tar «Gravid» fra Nycoplus :)

Edit: og mannen tar Complete Mann multivitamin fra Weifa ;)

Last edited:
Oi.. mye :shy: multi, bidronninggele, folat, d-vitaminer(har mangel) og coQ10.
Gubben går på multivitaminer, sink, coQ10, antioksidanter og magnesium :p

Sambo blir stressa av å vite når eggløsning er, greier ikke alltid prestere da, og blir kanskje skuffet over seg selv. Så jeg har sluttet å si noe. Bortsett fra sist nå, da eggløsning kom brått på og han var litt syk [emoji12]

bdcb6520d2f26463463c871dcd7dbe14.jpg
28ba9bc7c5c5f87a66fa3e31e1f964c8.jpg
fikk disse to på kveldsurin idag, 8dop, men El kom kanskje noen dager tidligere denne gangen også, så er kanskje 10-11dpo. Aldri brukt disse testene før, så stoler ikke helt på de[emoji4]
Jippi!! :joyful:

Back
Topp