Skravletråd Januar

God helg [emoji2]
N var i bhg igjen [emoji5] men skulle ønske formen min ble bedre og ikke verre [emoji53] er så mye som skjer forhold til utredning på sykehuset fremover og. Nevrologen neste måned og nevropsykolog i mars, men det er jo verdt det tilslutt [emoji5]

Lykke til med utredningen[emoji4]

Plan for dagen

Frokost spist og både mor og far har dusjet.
Mannen lufter hunden

Deretter kontakter han hun som kjørte på ham i går for å få på plass papirarbeidet skikkelig (fant ikke skademeldingsskjema i farta så han brukte bare en notatblokk. Men fylle ut skjema så det kan sendes inn til forsikringsselskapet)
Ikke stor skade men en del mer lakkskade enn det allerde var. (det var den bilen mellomste "vasket" med en stein rundt nesten hele for en del år siden...)

Så må vi handle til helga. Og bleier til bhg.

Så skal mellomste i bursdag klokken 15, eldste på svømming 1615, mellomste på svømming 17, dvs når selskapet slutter så hun blir hentet litt tidlig. Mannen følger eldste på svømming og jeg leverer yngste hos mamma så henter jeg i bursdag på lekeland og tar henne med på svømming. Mannen og eldste går altså i dusjen når vi kommer og de henter da yngste hos mamma og drar hjem og ordener middag til vi kommer. Eller. De kommer sikkert ikke hjem så mye før oss da egentlig... Det er jo bare 40 min svømming og eldste skal dusje før de skal hente lillemor.

Jaja. En sånn dag man er glad vi har to biler og at den som kræsja i går bare fikk lakkskade og kan kjøres.

Typisk nok hadde vi jo litt stramt skjema i går også så da han 15 min etter avtalt ikke var kommet hjem (og han tar båt så normalt er han ganske presis om han ikke har varslet at han ikke rakk båten) sendte jeg melding. Spiller litt på at jeg alltid er redd noe har skjedd. "ingen trafikkulykke håper jeg"

"bare litt. Hjemme om ti minutter" svarte han....

Ooh, dere er flinke på planlegging[emoji38] hektisk dag!!

Håper formen din er bedre[emoji4]

Njee. Opp og ned. Fikk meg noen timer barnefri. Burde spvet men kroppen klarte ikke slappe av. Så ble litt sying. Nå er jeg sofaliggende igjen [emoji85]

086d585957c895d503f532804e92c9da.jpg

Sydde denne til eldste idag [emoji7][emoji7]

God kveld [emoji4]
Har faktisk lagt meg, men er helt utkjørt... været påvirker meg VELDIG! Fikk endelig tak i vinterstøvler til N og bestilte nye puter til selen på vogna [emoji4]

God kveld [emoji4]
Har faktisk lagt meg, men er helt utkjørt... været påvirker meg VELDIG! Fikk endelig tak i vinterstøvler til N og bestilte nye puter til selen på vogna [emoji4]

Håper du får sove godt i natt[emoji2] kjipt å være så utkjørt...[emoji20]

Vi har vært i bursdag til guttas fetter idag[emoji2] 2,5 time unna.
Nettopp kommet hjem og kastet de to minste i seng[emoji2]
Nå soooofaaaa![emoji173]️

Back
Topp