Modne egg...

Håpfullemeg

Flørter med forumet
Prøver her istedet jeg,så ut som en mer riktig plass...

Hva vil det si at eggene er modne.
Og NÅR ser de evnt dette?
Ved uttaket, eller senere i prosessen?

Fikk idag ut 8 egg. Noe mer sa dem ikke,- om dem var modne el ikke.. bare at jeg hadde 8 egg.

Jeg hadde 13 på ul for 4 dager siden, så noen har nok sprukket fordi de har blitt for store.

Sitter her litt rådvill da, og bekymrer meg for at det er nok en "sluse" hvor det faller fra norn egg:arghh:

Alle blir garantert ikke befruktet, og skal ha rimelig flaks om alle befruktede deler seg rett..

Håpløst å ikke ha kontroll

Takk for evnt svar;)..

Hei!

Jeg fikk beskjed om 17 egg ut når jeg var på uttak.
Når jeg kom til innsett så ga de beskjed om at kun 9 var modne, samt. hvor mange som var befruktet, delte seg riktig osv.
Satt igjen med 2 egg, 1 ruger jeg på og det andre fikk vi på frys :)

Hei!

Jeg fikk beskjed om 17 egg ut når jeg var på uttak.
Når jeg kom til innsett så ga de beskjed om at kun 9 var modne, samt. hvor mange som var befruktet, delte seg riktig osv.
Satt igjen med 2 egg, 1 ruger jeg på og det andre fikk vi på frys :)

Kjenner jeg blir greit stresset:eek:
Da er ikke 8 så mye i forhold..
Har brukt menopur denne gangen og håper på bra resultat❤️
Husker ikke stort fra 1. Uttaket. Bare at jeg fikk 5 av 12 egg befruktetog delt til blasto.

Gud bedre, denne tanke-karusellen blir faenmeg aldri ferdig....

Tusen takk for st du tok deg bryet og svarte:)

Kjenner jeg blir greit stresset:eek:
Da er ikke 8 så mye i forhold..
Har brukt menopur denne gangen og håper på bra resultat❤️
Husker ikke stort fra 1. Uttaket. Bare at jeg fikk 5 av 12 egg befruktetog delt til blasto.

Gud bedre, denne tanke-karusellen blir faenmeg aldri ferdig....

Tusen takk for st du tok deg bryet og svarte:)

På første forsøk hadde jeg bare 7 egg ut, men fortsatt et igjen som kunne settes inn :)
Noen får jo sykt mange befruktet og på frys.. Andre ikke så mange..
Veldig variert..

Prøv å ikke tenke på det, finn på noe gøy, se en serie :)

Blir tullete av hele prosessen...

På første forsøk hadde jeg bare 7 egg ut, men fortsatt et igjen som kunne settes inn :)
Noen får jo sykt mange befruktet og på frys.. Andre ikke så mange..
Veldig variert..

Prøv å ikke tenke på det, finn på noe gøy, se en serie :)

Blir tullete av hele prosessen...
Ja det har du rett i at man blir...
akkurat idag har jeg bare fryktelig vondt og er utladet etter en heavy påkjenning av kroppen. Reagerte veldig denne gangen på medisinene. Så tenkte jo slappe av da. Men er jo da de kommer, de tankene... :(

Jeg fikk jo bra sist da, og har ikke endo som kan ødelegge litt for kvaliteten.
Men er jo ingenting jeg får gjort noe med uansett. Hater bare p ikke ha den kontrollen over noe som betyr sp mye.

De pleier å ringe meg dagen etter uttak og da får jeg vite hvor mange som var modne og hvordan det ligger an med befruktningen. Men det er kanskje ikke alle steder som gjør det?
Lykke til! Satser på at det var full fest i varmeskapet i natt! :)

Jeg fikk ut 11 egg, 10 var modne! 8 av dem ble befruktet[emoji5] 1 egg ble satt inn på dag 2, og 5 overlevde til blasto og ble fryst på dag 5![emoji5]
Fikk ikke vite noe om eggene før vi kom på innsett to dager etter uttaket! Ifht fryseggene så ringte de og informerte om hvor mange som ble fryst![emoji5]

Jeg fikk ut 11 egg, 10 var modne! 8 av dem ble befruktet[emoji5] 1 egg ble satt inn på dag 2, og 5 overlevde til blasto og ble fryst på dag 5![emoji5]
Fikk ikke vite noe om eggene før vi kom på innsett to dager etter uttaket! Ifht fryseggene så ringte de og informerte om hvor mange som ble fryst![emoji5]

Må bare si det: Det var et utrolig bra resultat!!! Jeg ser at veldig mange "bare" sitter igjen med 1-3 egg til innsetting nesten uavhengig av hvor mange egg ut.

Jeg tror du har veldig god kvalitet på eggene dine, så det blir nok bebis på neste forsøk :happy:

Fikk ut 14 egg, alle var modne. 13 ble befruktet. 5 på frys og 1 inn. Er gravid :-) Ble oppringt dagen etter uttak hvor de informerte om hvor mange modne egg og hvordan befruktningen hadde gått. Veldig glad for det, hadde flydd på veggen ellers. :p

De pleier å ringe meg dagen etter uttak og da får jeg vite hvor mange som var modne og hvordan det ligger an med befruktningen. Men det er kanskje ikke alle steder som gjør det?
Lykke til! Satser på at det var full fest i varmeskapet i natt! :)
Dem ringte idag, av de 8 var kun 5 modne og 3 befruktet.
Så nå skal man gå 4 dager før man vet noe mer. Håper inderlig ikke jeg får noen tlf før det.
Håper på 1 inn og 2 på frys :)

Fikk ut 14 egg, alle var modne. 13 ble befruktet. 5 på frys og 1 inn. Er gravid :) Ble oppringt dagen etter uttak hvor de informerte om hvor mange modne egg og hvordan befruktningen hadde gått. Veldig glad for det, hadde flydd på veggen ellers. :p
Her var beskjeden 5 modne og 3 befruktet. Syntes det var veldig rart at jeg ble satt til så mange dager ekstra med stimulering igrunn. Hadde 13 ved ul.
Går nesten på veggen av de 4 dagene jeg må vente nå jeg da :( litt skuffet og lei meg. Fikk 1 egg inn etter 2 dager og 4 på frys sist.

Her var beskjeden 5 modne og 3 befruktet. Syntes det var veldig rart at jeg ble satt til så mange dager ekstra med stimulering igrunn. Hadde 13 ved ul.
Går nesten på veggen av de 4 dagene jeg må vente nå jeg da :( litt skuffet og lei meg. Fikk 1 egg inn etter 2 dager og 4 på frys sist.

Krysser fingrene for tre flotte blastocyster

Må bare si det: Det var et utrolig bra resultat!!! Jeg ser at veldig mange "bare" sitter igjen med 1-3 egg til innsetting nesten uavhengig av hvor mange egg ut.

Jeg tror du har veldig god kvalitet på eggene dine, så det blir nok bebis på neste forsøk :happy:

Jeg håper du har rett[emoji173]️[emoji173]️

Dem ringte idag, av de 8 var kun 5 modne og 3 befruktet.
Så nå skal man gå 4 dager før man vet noe mer. Håper inderlig ikke jeg får noen tlf før det.
Håper på 1 inn og 2 på frys :)
Men nå krysser vi det som krysses kan for at du får 3 flotte blastoer, blir gravid og har til søsken forsøk! ❤❤ Du har noen tøffe dager forann det, værre å ikke vite noenting. Men sannsynligvis så er det verdt ventingen ❤ Fikk selv inn 2 dagers nå, og de resterende 5 var også 2 dagers. Syns den ventinga holder.. fnis

Prøver her istedet jeg,så ut som en mer riktig plass...

Hva vil det si at eggene er modne.
Og NÅR ser de evnt dette?
Ved uttaket, eller senere i prosessen?

Fikk idag ut 8 egg. Noe mer sa dem ikke,- om dem var modne el ikke.. bare at jeg hadde 8 egg.

Jeg hadde 13 på ul for 4 dager siden, så noen har nok sprukket fordi de har blitt for store.

Sitter her litt rådvill da, og bekymrer meg for at det er nok en "sluse" hvor det faller fra norn egg:arghh:

Alle blir garantert ikke befruktet, og skal ha rimelig flaks om alle befruktede deler seg rett..

Håpløst å ikke ha kontroll

Takk for evnt svar;)..

Jeg har aldri fått beskjed om eggene er modne eller ikke, men på begge mine forsøk har jeg fått ut fire egg og halvparten har blitt befruktet. Kan vel kanskje anta at de som ikke ble befruktet ikke var modne.

Men nå krysser vi det som krysses kan for at du får 3 flotte blastoer, blir gravid og har til søsken forsøk! ❤❤ Du har noen tøffe dager forann det, værre å ikke vite noenting. Men sannsynligvis så er det verdt ventingen ❤ Fikk selv inn 2 dagers nå, og de resterende 5 var også 2 dagers. Syns den ventinga holder.. fnis
Ja, da vil jeg være lykkelig, om det skjer❤️❤️❤️ Er jo livredd for at alt ryker nå da:( alt for ingen nytte liksom.... ja fly flate. All denne ventingen er helt grusom...
jeg er også en som må ha full kontroll over ting, så sliter litt der.

Jeg hadde kun ett modent egg første gang, så måtte da avbryte fordi jeg hadde mange små og dermed potensiale til å få flere store beste gang.

Nå er vi i nede forsøk, og vi økte dosen litt for å få flere modne eggposer. Etter ca en uke var det 5 gode egg, noen dager senere bade bare 3 av 5 vokst og siste sjekk før egguttak på fredag skulle vi egentlig bare bekrefte At alt var i orden med de 3 eggene, men da hadde bare ett av de vokst igjen de rådet oss til å avbryte igjen, men jeg synes det hadde vært utrolig kjipt i og med at det har skjedd to ganger nå. De må vel ha gitt meg for lav dose?
Har økt dosen over helgen og håper at de som en gang sluttet å vokse vokser seg frem, men har mine tvil
Noen som har opplevd lignende?

Back
Topp