~IKM uke 5 2018~

Nå skjønner jeg Ingenting . Ifølge el tester hadde jeg el forrige torsdag , men så tok jeg en el test nå bare for gøy [emoji31]. Og den var nesten positiv . Hva skjer med det? Noen som har noe erfaring ?
Ta en g.test også
Mange som får nesten positiv el.test før ikm også...

Tok i dag tidlig . Se bilde lengre opp.
Det var jo ikke ingenting på den.
Hcg og lh er såpas like molekylær at lh-tester kan slå ut på hcg, men ikke omvendt. Så det kan være en spire som gjør det :p

:wideyed: Litt sånn «tja» på dagens test også.. satser på at jeg kan se mer enn «noe, kanskje» på morgendagens test... vært flink og bare tatt en i om dagen...

Det var jo synlig strek der! :cat:

Da er jeg spent på hvor du ser den. Mulig du ser skyggen , men for all del super glad hvis andre ser. Legger ved et bilde til av den samme , bare den skyggen er ikke der. Ser du noe på det bilde?
f301b1b41d8e8dde730b7cebb5ae389e.jpg

Da er jeg spent på hvor du ser den. Mulig du ser skyggen , men for all del super glad hvis andre ser. Legger ved et bilde til av den samme , bare den skyggen er ikke der. Ser du noe på det bilde?
Nei.. nå ser jeg ikke strek uten den skyggen:wideyed:
Men når el.testen er så sterk så har jeg bestemt at det er spire :p

Nei.. nå ser jeg ikke strek uten den skyggen:wideyed:
Men når el.testen er så sterk så har jeg bestemt at det er spire :p

Liiker at du er så positiv [emoji16]. Har bare en tidlig test med 10. Ellers så har jeg mange med 25. Så får drøye noen dager med å teste igjen. Hvor mange dpo er du da? [emoji4]

Liiker at du er så positiv [emoji16]. Har bare en tidlig test med 10. Ellers så har jeg mange med 25. Så får drøye noen dager med å teste igjen. Hvor mange dpo er du da? [emoji4]
Haha, jeg holder motet oppe for alle andre enn meg selv :D
Måtte faktisk sjekke.. 9dpo :p tror ikke noe på at jeg er gravid, men dey gjør ikke noe! Gleder meg helt ekstremt til å begynne med sprøyter neste syklus :gen014

Gratulerer der er det strek [emoji1319][emoji1319] hvor mange dpo er du? Er selv bare 5 dpo , men tenkte å begynne å teste fra 7 dpo
10 dpo :) Takk!
Du er gravid!!! :smiley-bounce016 jaaaaa!!!
Wææ, tør ikke å slippe jubelen løs enda :oops:
Oioi, fin rosa strek! Denne slår nok ut på digital [emoji4]
Weee :Heartred Venter med digital til IKM, orker ikke se det skriftlig hvis det er kjemisk igjen :shifty:
Hurra! Gratulerer , fin babystrek! Hvor mange dpo er du ?
10 dpo :happy: Tusen takk!

Back
Topp