Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser en rosa strek [emoji16]
Denne SKAL bli sterkere
Sniker litt .. jeg fikk strek 10 dpo på ettermiddagen. Tok da positiv digital som slo utVet dere hvor tidlig man kan få utslag på en 25 mIU/ml test? 10-11 dpo kanskje? Er bare sånne tester jeg har liggende.
Er det ikke strek på denne? [emoji12]Testetøsa er igang . Selvfølgelig negativ . Er 7-8 dpo i dag .![]()
Er det ikke strek på denne? [emoji12]
Trodde jeg så noe her. Men er det skygge kanskje?Ser du no? [emoji15] jeg ser nemlig ingen . [emoji37]
Lite på gang?? Jeg ser strek!!Testebonanzaen er i gang [emoji322][emoji23] 8-9 DPO og lite på gang foreløpig!![]()
Her har du streken du ikke ser [emoji23]Testebonanzaen er i gang [emoji322][emoji23] 8-9 DPO og lite på gang foreløpig!![]()
Lite på gang?? Jeg ser strek!!
Her har du streken du ikke ser [emoji23]![]()
Ser svak rosa ut! Så jeg heier på sterkere strek de neste dagene [emoji16][emoji16] er gira på dine veigne!Ææ ikke få meg til å bli gira nå da [emoji13]
Må teste de neste dagene også (skal såklart holde dere oppdatert[emoji6]), men om dette er noe så er det megaflaks - skal henvises til ivf om det ikke går denne pp [emoji4]
Trodde jeg så noe her. Men er det skygge kanskje?![]()
Å ja [emoji17] krysser fingrene for strek etter hvert! [emoji16]Det er nok bare skygge .
Ser svak rosa ut! Så jeg heier på sterkere strek de neste dagene [emoji16][emoji16] er gira på dine veigne!