Hvordan serverer du fiskekaker?

Synes potetmos er veldig godt til[emoji4] og så bytter vi på mellom å ha kokte grønnsaker og salat til.

BRUN SAUS????? [emoji23][emoji23][emoji23] d hadde jeg aldri sett for meg! Er ikke hvit bedre?
Nei. Fiskeboller i hvit saus. Fiskekaker i brun

Dog. Jeg servere ikke det særlig ofte. Har vel aldri gjort det. Men oppvokst med det.

Dagens var i burgerbrød

Eneste jeg vil legge til som jeg ikke har sett noen nevne.

• På brødskiva, kan ha på majones eller remulade.
  • Kusinen min spiser dem rett fra pakken(hun er straks 5) det er det beste hun vet!
  • Da jeg var liten hadde vi brunsaus og spagetti til.

Fiskekaker, ja!

Syns det er godt med poteter, gulrøtter, brokkoli, brun saus eller smeltet smør til. Evt. ulike typer pasta eller ris til. Liker også potetstappe til fiskekaker. Evt. rotmos med poteter, gulrøtter og søtpotet.

Men det beste tilbehøret er for meg løk, paprika og tomater med olje og krydder i ovnen <3

Syns hvit til fiskekaker høres kjemperart ut. Du meiner vel ikkje fiskeboller? Fiskekaker i brun saus er vel vanlig [emoji23]

Nei. Fiskeboller i hvit saus. Fiskekaker i brun

Dog. Jeg servere ikke det særlig ofte. Har vel aldri gjort det. Men oppvokst med det.

Dagens var i burgerbrød

Nei fysj ass!!!! [emoji23][emoji23][emoji23] noe så utrolig ekkelt!!!! [emoji23][emoji23][emoji23] brun saus er jo til kjøtt! Ikke fisk!!
Vær så snill og si at jeg ikke er alene om å føle d slik? [emoji23]

Back
Topp