❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Eiddwen

Forumet er livet
Assistert-jentene
Har noen lyst til å ta over Porsgrunn tråden? Kopiere hovedinnlegget under her i en ny tråd med samme navn og oppdatere videre? (Fjerne gravide som har hatt termin og ellers oppdatere om de som venter eller er i gang med forsøk?) :)

Jeg er jo gravid nå, så jeg tenkte noen som skal i gang heller kan overta. :)


Lager ny tråd for å ta over etter Avocado. :)

(Her er den gamle tråden.)

Her er tråden for alle oss som får behandling ved Fertilitetsavdelingen Sør, Sykehuset Telemark i Porsgrunn. Nettsiden deres: https://www.sthf.no/avdelinger/medi...ngen-sor#les-mer-om-fertilitetsavdelingen-sør

Gi beskjed hvor som helst i tråden hvis du vil bli lagt til lista. :)

Informasjon om Porsgrunn;
- Fra 01.01.2018 tilbyr de ikke lenger behandling til kvinner over 38 år.
- Fra 15.06.2018 tilbyr de igjen søskenforsøk!!! :D (Det var stengt for søskenforsøk fra 01.01-15.06).
- Nytt fra 2018: Totalfrys (eller vurdering av overstimulering) ved 15 egg ut på uttak.


Venter på innkalling/samtale/kontroll :happy:
- Anomabeti, skal sende henvisning
- L, #1 FER (#1 ICSI/TESA), naturlig syklus, første barnet
- sanndy, Letrozol før forsamtale
- Nummer2, venter på inseminering
- Sahraz, planlagt forsøk uke 8
- SloppyJean
- Mh90


Venter på oppstart/innsett :rolleyes:


Stimulerer & uttaksinfo :wacky:
- Persillebrille, #1 IVF, Synarela
- Tommelise, #1 IVF, 25 egg ut, 12 befruktet


Ruger :nailbiting:
- VGK, #1 IVF, uttak 04.12, 3 egg på frys, innsett av 1 embryo 06.12, testdag 22.12


Gravid :dummy::dummy1:
- Sola84, FER, innsett 15.03
- Shiepo, FER, menopur og Ovitrelle, innsett 10.04
- Vivaliva, spray fra 20.04, Gonal-F og Menopur fra 02.05, uttak 14.05, 8 egg ut, 7 egg befruktet, 1 på frys, innsett av 1 embryo 16.05, termin 07.02.19
- ❤️ Melina ❤️, Synarela fra 23.04, Menopur og Gonal F fra 09.05, uttak 22.05, 5 egg ut, 3 befruktet, 1 på frys, innsett av ett embryo 24.05
- sctr, FER, innsett av blasto 25.06, termin 15.03
- Eiddwen, #3 IVF, søskenforsøk, Synarela fra 15.07, Menopur fra 01.08, Ovitrelle 11.08, uttak 13.08, 16 egg ut, 10 befruktet, 4 embryo på frys, innsett av 2 embryo 15.08, termin 09.05


Mensen/Negativt forsøk/Avbrutt :(



Ikke oppdatert
 
Last edited:
Jeg kan tas av listen da jeg har klart å bli gravid naturlig :) masse lykke til alle sammen<3
 
Jeg kan tas av listen da jeg har klart å bli gravid naturlig :) masse lykke til alle sammen<3

Det er jo en veldig god start på redigering av listen! :D
 
Innsett i morgen forhåpentligvis :nailbiting: kjenner jeg har begynt å grue meg til om telefonen ringer i morgen tidlig:nailbiting:
 
Supert at du tar ansvar [emoji4] jeg starter med rekovelle i morgen, cetrotide på tirsdag og første kontroll fredag 2. februar. Siden det er første forsøk regner jeg med at dosene ikke stemmer med en gang og at jeg trenger lengre stimuleringstid, men blir forhåpentligvis uttak i uke 6 [emoji3]
 
Supert at du tar ansvar [emoji4] jeg starter med rekovelle i morgen, cetrotide på tirsdag og første kontroll fredag 2. februar. Siden det er første forsøk regner jeg med at dosene ikke stemmer med en gang og at jeg trenger lengre stimuleringstid, men blir forhåpentligvis uttak i uke 6 [emoji3]

Oh, gøy! Lykke til med oppstart i morgen. :D
 
Da har jeg oppdatert hovedinnlegget utfra hva jeg kunne finne ut ved å søke litt rundt på forumet her. :) Om noe er feil eller noen flere vil være med på listen så si ifra! :D

Jeg tok bort de som så ut til å ha vært inaktive på forumet eller ikke ha oppdatert i Porsgrunn-tråden på en stund. Om det var noen jeg tok bort som egentlig er her fortsatt: Bare si ifra! :Heartred
 
Bringebærpudding - 1 ICIS (etter avbrutt ivf) B1 - medisinstart ca 1 feb - uttak uke 7
 
Bringebærpudding - 1 ICIS (etter avbrutt ivf) B1 - medisinstart ca 1 feb - uttak uke 7

Så bra du endelig skal i gang igjen!!! :D Håper det funker bedre med ICSI :Heartpink (høres skummelt ut med skrivefeilen "ICIS" forresten, ser nesten ut som terror-organisasjonen. :p :knegg: :bag:)

Jeg starter nytt fryseforsøk på neste menstruasjon, ca 16.feb :)

Håper det er frysegull du får inn da! :Heartred

Da har jeg oppdatert! :) Lykke til i februar begge to. :D
 
Last edited:
Ingen telefon enda...da er det vel lov å håpe på innsett...?![emoji33]
 
Da ruger jeg på en flott 5 dagers blastocyst [emoji846] blodprøve 9. og 12 februar [emoji6]
 
Back
Topp