Mammas lykke
Betatt av forumet
God dag [emoji4] eller dagen idag er ikke god men... holdt N hjemme idag for det er veldig glatt og pga formen min så var det best [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har en genser jeg skal lage til meg selv etter jeg er ferdig med kua.Så gøyJeg på en kimonokofte [emoji1]
Så utrolig bra.Tok hørseltest på eldste for en mnd siden ca. Den var ikke god.
Skulle tilbake i dag for å dobbelsjekke og ha en sjanse til å skylle ørene ordentlig først.
Så det ble gjort i helga med de begge.
Testen var perfekt i dag. Så ingen behov for sykehus for mer da![]()
Var det de også sa. Så må nok være flinkere å rense de på det viset tror jegSå utrolig bra.
Har vært borti flere ganger at ørevoks har vært grunnen til dårlig hørseltest
Frøkna vår har ekstremt mye ørevoks og vi må dryppe øret med en slik voksoppløser som vi kjøper på apoteket med jevne mellomromVar det de også sa. Så må nok være flinkere å rense de på det viset tror jeg![]()
Tok hørseltest på eldste for en mnd siden ca. Den var ikke god.
Skulle tilbake i dag for å dobbelsjekke og ha en sjanse til å skylle ørene ordentlig først.
God dag [emoji4] eller dagen idag er ikke god men... holdt N hjemme idag for det er veldig glatt og pga formen min så var det best [emoji4]
Hvordan klarer folk egentlig å strikke med settpinner uten å miste alle maskene på de pinnene man ikke strikker med for øyeblikket?
Skikkelig knotete jo![]()
Uff. Klem til deg. Får håpe det blir noe svar utav det da.
Skal selv til ymse helsegreier pga mitt. Fryktelig kjedelig med alt som tar så tid![]()
Du finner utav det ja [emoji14] Du er flink. Pågangsmot har du mye av hvertfall [emoji7]
De fleste mine ting har en feil og to de også. Vi får si det er kjærligheten som ligger i feila [emoji23]

Lurt å finne mistede masker. Ellers kan det lett rakne nedgjennom
Det jeg kjøpte, med en ballong greie til. Det fungerte veldig fintFrøkna vår har ekstremt mye ørevoks og vi må dryppe øret med en slik voksoppløser som vi kjøper på apoteket med jevne mellomrom
SkjønnerTakk. Til deg ogdet verste bortsett fra smertene som aldri gir meg pause, er å aldri vite hva det er nøyaktig, hvordan jeg kan bli frisk og et tidsperspektiv. Tidligere fysio mente at lenge før jul som var skulle jeg være helt god. Det skjedde ikke. Jeg er verre. Og nåværende fysio vet ikke helt hvordan vi skal angripe dette. Vi prøver oss frem. All trening gjør meg verre og dårligere. Så ting er så usikkert. Og ting tar så tid å utrede. Når slikt som mr avventes på stoppes alle andre instanser opp og ingenting skjer
Strikker du løst eller med tynt garn og store pinner? Det går greit her, såfremst det ikke er veldig løst.
Tok hørseltest på eldste for en mnd siden ca. Den var ikke god.
Det er den samme som vi har, bare at vi ikke bruker ballongenDet jeg kjøpte, med en ballong greie til. Det fungerte veldig fint![]()
Tror garnet er veldig glatt. Vi får se om jeg må endre type garn, men det er god trening i det minste![]()
Hva bruker dere da? Har den ballongen. Men også en sprøyte greie vi fikk fra legen. Men syns ballongen var bedre jeg daDet er den samme som vi har, bare at vi ikke bruker ballongen
Med en ballongen kom en liten flaske med voksoppløser.Hva bruker dere da? Har den ballongen. Men også en sprøyte greie vi fikk fra legen. Men syns ballongen var bedre jeg da![]()