Skravletråd Januar

God dag [emoji4] eller dagen idag er ikke god men... holdt N hjemme idag for det er veldig glatt og pga formen min så var det best [emoji4]

Så gøy :D Jeg på en kimonokofte [emoji1]
Har en genser jeg skal lage til meg selv etter jeg er ferdig med kua.
Skal hente garnet jeg har bestilt til den på lørdag :)

Tok hørseltest på eldste for en mnd siden ca. Den var ikke god.

Skulle tilbake i dag for å dobbelsjekke og ha en sjanse til å skylle ørene ordentlig først.

Så det ble gjort i helga med de begge.

Testen var perfekt i dag. Så ingen behov for sykehus for mer da :)

Skulle tilbake i dag for å dobbelsjekke og ha en sjanse til å skylle ørene ordentlig først.

Så utrolig bra.
Har vært borti flere ganger at ørevoks har vært grunnen til dårlig hørseltest

Så bra :)

Hvordan klarer folk egentlig å strikke med settpinner uten å miste alle maskene på de pinnene man ikke strikker med for øyeblikket? :eek:
Skikkelig knotete jo :eek:

Strikker du løst eller med tynt garn og store pinner? Det går greit her, såfremst det ikke er veldig løst.

Uff. Klem til deg. Får håpe det blir noe svar utav det da.

Skal selv til ymse helsegreier pga mitt. Fryktelig kjedelig med alt som tar så tid :(

Takk. Til deg og ;) det verste bortsett fra smertene som aldri gir meg pause, er å aldri vite hva det er nøyaktig, hvordan jeg kan bli frisk og et tidsperspektiv. Tidligere fysio mente at lenge før jul som var skulle jeg være helt god. Det skjedde ikke. Jeg er verre. Og nåværende fysio vet ikke helt hvordan vi skal angripe dette. Vi prøver oss frem. All trening gjør meg verre og dårligere. Så ting er så usikkert. Og ting tar så tid å utrede. Når slikt som mr avventes på stoppes alle andre instanser opp og ingenting skjer

Du finner utav det ja [emoji14] Du er flink. Pågangsmot har du mye av hvertfall [emoji7]

De fleste mine ting har en feil og to de også. Vi får si det er kjærligheten som ligger i feila [emoji23]

Må jo prøve. Kanskje jeg får laget de leggvarmere en gang og :hilarious:

Takk. Til deg og ;) det verste bortsett fra smertene som aldri gir meg pause, er å aldri vite hva det er nøyaktig, hvordan jeg kan bli frisk og et tidsperspektiv. Tidligere fysio mente at lenge før jul som var skulle jeg være helt god. Det skjedde ikke. Jeg er verre. Og nåværende fysio vet ikke helt hvordan vi skal angripe dette. Vi prøver oss frem. All trening gjør meg verre og dårligere. Så ting er så usikkert. Og ting tar så tid å utrede. Når slikt som mr avventes på stoppes alle andre instanser opp og ingenting skjer
Skjønner :( Uff. Ikke lett gitt

Strikker du løst eller med tynt garn og store pinner? Det går greit her, såfremst det ikke er veldig løst.

Tror garnet er veldig glatt. Vi får se om jeg må endre type garn, men det er god trening i det minste :)

Så bra :)

Tror garnet er veldig glatt. Vi får se om jeg må endre type garn, men det er god trening i det minste :)

Å strikke med settpinner er øving :) tilslutt går det på autopilot når teknikken sitter :) hvilket garn strikker du med?

Hva bruker dere da? Har den ballongen. Men også en sprøyte greie vi fikk fra legen. Men syns ballongen var bedre jeg da :)
Med en ballongen kom en liten flaske med voksoppløser.
Vi drypper først det ene øret ved leggetid, lat henne ligge på siden et 1/2 minutt eller noe, så snur hun seg og vi tar det andre så ordner det seg selv.

Back
Topp