Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva er det som gjør deg usikker ?Veldig usikker, men skal undersøke tilbude her før jeg bestemmer meg
Så spennende ! nå gleder vi oss enda mer [emoji1]Vi begynte på babysvømming i går, lille er 8 uker. Her må de være minimum 2 måneder og over 5 kg for å starte. Hun koste seg i det varme vannet og det var spennende å møte mange andre små bebiser.
Vi sto i ring og sang velkommen sang med navnene deres og de skulle vise en ting de kunne gjøre i vannet (danse - svingte baby forsiktig frem og tilbake i vannet, flyte på rygg, hoppe - løftet opp baby over vann og ned, plaske med hender eller føtter, svømme i ring - gikk en runde rundt med baby)
Vi prøvde svømme på mage og på rygg, Instruktøren blåste i ansiktet på baby og helte vann over hodet for å forberede til dykk som de skal gjøre gang nr.3.
Var gøy og fin opplevelse, men var vanskelig å lære de forskjellige måtene vi skulle holde baby i vannet, men det kommer etterhvert. Måtte og samtidig passe på at hun ikke fikk vann over ansiktet og begynne å gråte og hun kan ikke holde hodet oppe enda selv så ble litt vanskelig pga det også. Men var første gang så vi må bare øve. Var kos, men snuppa ble kjempesulten midt i timen så måtte opp og få flaskeDe ble veldig trøtt etter timen, hun sov godt i bilen på vei hjem og nå på natten.
Vi gleder oss til neste gang![]()
Her har vi meldt oss på kurs. Det er tre måneders grense, og kurset går fra mars til juni. Gleder oss! Vi skal etter hvert flytte til et sted rett ved en fjord, så det er en prioritet for oss at han etter hvert lærer seg å svømme.
Vi skal melde oss på babysvømming også. Hun må bare bli over 3mnd, da det er grensen her.
Hvor skal dere? Jeg spør fordi jeg vet dere bor i nærheten av meg![]()
Hva er det som gjør deg usikker ?
Tøy (bade)bleier [emoji1] De er one size og vaskes bare etterpå og kan brukes hele bleieperioden og til flere barn. Sparer både miljø og penger [emoji4]Sikkert dumt spørsmål, men hva gjør dere med svømmebleier? Jeg har bare funnet fra 7kg og oppover i butikken...