Spiste en appelsin og fikk et voldsomt søtsug. Bakvendt ><
Æsj, så dumt!![emoji23][emoji31]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spiste en appelsin og fikk et voldsomt søtsug. Bakvendt ><
Er jeg veldig slem om at selv om det ikke er noe gøy å være syk så tenker jeg at egentlig er det litt deilig også å tilbringe en dag foran NetFlix med en stor kopp te og strikketøyet?
Satser på at det er borte nå[emoji4]
Det klarer du helt fintDa skal jeg begynne på mitt første forsøk på å strikke votter! Dette kan bli spennende ^^
Du klaree det så fint atte [emoji8]Da skal jeg begynne på mitt første forsøk på å strikke votter! Dette kan bli spennende ^^
Veldig. Menmen. Sånn er det nå da så. Håper han blir kvitt forkjølelsen. Hjelper jo litt på snorkinga det ogsåSå slitsomt[emoji31]
Du klaree det så fint atte [emoji8]
Det klarer du helt fint![]()
Skal avslutte med 14 cm vrangbord.Snap kommer! Må bare strikke vrangbord først. Vrangbord er kjeeeedelig!
Ja. Det er det [emoji23] Syns jeg også. Men på samme tid. Så betydde det for meg i dag at jeg nærma meg enden på skjørtet [emoji7]Snap kommer! Må bare strikke vrangbord først. Vrangbord er kjeeeedelig!
Takk ❤Masse god bedring[emoji173]️
I morgen håper jeg vi er 3 på jobb så jeg kan få akuttime hos tannlegen
Ibo er 2 år idag [emoji173]️ hvor har tiden blitt av? [emoji85]
Korpset vårt er rett under 200 stemmer på omoklubbkasse.no
Jeg er sikker på at de aller fleste av stemmene kommer fra bv-folk.
At det er lite engasjement i foreldregruppen vet jeg. Og at mange ikke anser dette som en aå relevant måte å få uniformer på. Men likevel. Ar nesten ingen utenom dere stemmer!! Jeg er glad for de stemmene vi får av dere!
Vondt i kroppen pga dette dumme været... formen min blir ikke så bra av dette været. Farlig glatt ute og [emoji50]
Jepp, helt vanlig
Men han gruer seg.
Jeg, jeg ser frem til at hverdagen roer seg ned for da vurdere jeg å ta opp morgensvømming på tirsdagen som jeg drev med før, deilig trening.