Nedtelling til uke 12 [emoji5]

Baby2018

Forelsket i forumet
Septemberhjertene 2018
Hvor lenge har du igjen til den fantastiske milepæl uken?

Selv er jeg ca. 6+4, og har under halvveis igjen til uke 12!! Jippii!

Lengter [emoji173]️[emoji173]️

5 uker igjen ca [emoji7][emoji7]
 
Ca 3 uker igjen:) Hååper! De siste dagene har jeg hatt en så rar følelse på at det ikke kommer til å gå denne gangen heller. Men lever i håpet[emoji173]️
 
Vi nærmer oss med stormskritt da jenter! Snart har vi en ny milepæl å forholde oss til, så dette går nok fort [emoji5] Er bare sååå misunnelig på dere som bare har 2-3 uker igjen!! [emoji1][emoji1] Heldige [emoji6]
 
Ca 3 uker igjen:) Hååper! De siste dagene har jeg hatt en så rar følelse på at det ikke kommer til å gå denne gangen heller. Men lever i håpet[emoji173]️
Den følelsen hadde jeg gjennom hele svangerskapet med lillebror, var en ekkel følelse! Men nå står han da her ved siden av meg å leker med søstra sine leker, så min følelse stemte ikke. Så håper dine heller ikke stemmer.
 
6+2 idag, en uke til neste TUL og nesten 6 uker til 12ukers milpælen
 
8+5 i dag så 3 uker til om to dager [emoji4] Synes tiden går sagte!! Utålmodig.
 
8+5 i dag så 3 uker til om to dager [emoji4] Synes tiden går sagte!! Utålmodig.

Ja, kan være enig med deg om at tiden går saaaaakte..

Enkelte dager så det fort, mens andre dager suger all livskraften ut av en. Jeg legger meg relativt tidlig pga hyperemesis, så sover som regel bort kvelden. Legger meg kl 19, og sover til kl 09 ca. Hahaha! Døds utslitt.
 
6+2 i dag. Over 5 uker igjen til neste milepæl :( tiden har gått så fort i høst, og nå etter jeg ble gravid, går tiden ulidelig sakte..
 
5 uker og 4 dager... hvis jeg kommer så langt
 
5+0 i dag så 7 uker igjen!
 
Back
Topp