Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sender seg en klem[emoji173]️
Håper det går seg til [emoji4] jeg var på vanntilvennig som litenMin sønn altså. Nytt er skummelt. Kaldt vann er skummelt. Og der er dypt.
Han besto testen for selunge.
Men ble enig med instruktøren om at han får bli en helg til på selunge før han skal opp på sel.
Han har vært gjennom vanntilvenning og fullført de fire første nivåene på svømmekurs nå. Dvs de grunnleggende. Han kan faktisk svømme. De neste nivåene er teknikk. Han kan svømme grov-koordinert crawl på mage og rygg i varmt vann.Håper det går seg til [emoji4] jeg var på vanntilvennig som liten
Kule. Hvor lavt går de i str?
Imponerende [emoji4] håper at det går seg til når han starter på det andre nivåetHan har vært gjennom vanntilvenning og fullført de fire første nivåene på svømmekurs nå. Dvs de grunnleggende. Han kan faktisk svømme. De neste nivåene er teknikk. Han kan svømme grov-koordinert crawl på mage og rygg i varmt vann.
Nå skal han altså. Vel. Etter neste helg åpenbart, over i det kalde bassenget. Det for voksne. Men de svømmer ikke hele den lengden altså. Det et delt på to på bredden så har de et kurs fra hver side. Så et kurs har to svømmrbaner (sånn for konkurransesvømming) og en har tre. Og så er det en mellom. Tror de først er på den med kort og deretter på den lenger for alle disse er egentlig samme kurs de bare deler dem likevel.
Nå er det mellomste som er i vannet da, hun et på pingvin. Tredje nivå. Lære beinspark. (nivå fire er armene og deretter teknikk)
Altså. Han er ni år. De fleste kan vel svømme i den alderen.Imponerende [emoji4] håper at det går seg til når han starter på det andre nivået
Åja, ja da kan de fleste svømme [emoji4]Altså. Han er ni år. De fleste kan vel svømme i den alderen.
Det kunne ikke min. Så vi meldte han og søsteren på 6 på svømmekurs på nivå en (som altså er vannrilvenning og dykking) fra skolen begynte.
Min kunne fint gjort det på den alderenUngene koser seg i alle fall. Jeg bare ser på. Og merker meg at noen er en større utfordring for instruktørene enn andre... De som bare må hoppe bombe ut i vannet når de skal stå på kanten og vente på tur.
Skulle gjerne sett at min var så trygg i vannet. Men glad jeg slipper den alvorspraten i bilen på vei hjem. Det får holde at jeg innser at han kommer til å flyttes opp et hakk før kurset er over (påske)
Neste kurs er i det kalde bassenget nemlig. Så det har han ikke tenkt seg til....
Helt fantastisk i grunnHerlig!!!
Det så jeg ikke faktiskKule. Hvor lavt går de i str?
Min kunne fint gjort det på den alderen
Han gikk på et kurs og det var fryktelig kjedelig for han kunne det jo...
Bhg driver ikke med slikt. Skolen har ti ganger i tredje klasse og tilsvarende i femte....Åja, ja da kan de fleste svømme [emoji4]
Godt dere meldte de på ^^ Her starter de med kurs via bhg når de er 5. Synes det er en bra ting [emoji4]
Her var det bare ett kursDe flyttes jo fortløpende opp så de skal ikke "kunne det" egentlig.
Ok pris?Det så jeg ikke faktisk