Tynn blank utflod

Frk.rose

Elsker forumet
Himmelbarn
Septemberhjertene 2018
noen fler som har det?
Har lest at det er normalt, men lurer på om fler har det sånn.
Kan være det kommer fra crinone, men kan ikke huske det var sånn sist.

noen fler som har det?
Har lest at det er normalt, men lurer på om fler har det sånn.
Kan være det kommer fra crinone, men kan ikke huske det var sånn sist.

Jeg! Men jeg bruker også crinone da!
I dag tok jeg crinone seint (typ kl 16) og var plaget hele dagen med tynn utflod. Var ikke hjemme såklart, og følte meg skikkelig ubekvem.

Jeg! Men jeg bruker også crinone da!
I dag tok jeg crinone seint (typ kl 16) og var plaget hele dagen med tynn utflod. Var ikke hjemme såklart, og følte meg skikkelig ubekvem.
Bra vi er fler, men kjip følelse. Sjekke behovet er jo der hver gang jeg kjenner det er bittelitt vått der nede:sorry: jeg tok forrige kl 07:00.

Jeg har også en del utflod, men det er mer melkehvitt[emoji848]

Her er det melkehvitt. Lurer på når jeg skal slutte å løpe på do når jeg føler det[emoji849]

Ganske normalt.
Synes ofte progesteron gjør det litt gulaktig

Her er det helt vannete . Orker ikke bekymre meg for det, men gjør det likevel :confused:

Her er det helt vannete . Orker ikke bekymre meg for det, men gjør det likevel :confused:

Sniker litt. Jeg gikk også på Crinone og gikk så og si konstant med truseinlegg. Føltes ut som det "kommer noe" hele tiden :hilarious: Det er nok helt normalt, men blir jo til at man bekymrer seg alikevel.

Sniker litt. Jeg gikk også på Crinone og gikk så og si konstant med truseinlegg. Føltes ut som det "kommer noe" hele tiden :hilarious: Det er nok helt normalt, men blir jo til at man bekymrer seg alikevel.
Tusen takk❤️ Ja blir jo til det. Kan jo ikke være noe annet en utflod heller. Teit å bekymre seg for det også

Tusen takk❤️ Ja blir jo til det. Kan jo ikke være noe annet en utflod heller. Teit å bekymre seg for det også

Jeg synes det var værst i starten da jeg var sikker på det var blod jeg kjente. Slo meg etterhvert til ro med at det bare var ekstra utflod fra Crinone og det var det heldigvis også.

Grei huskeregel er at så lenge det ikke lukter, klør eller er klumpete, så er det normalt. Mot slutten av svangerskapet skal man derimot sjekke det dersom man får tynn utflod, da det kan være fostervann!

Grei huskeregel er at så lenge det ikke lukter, klør eller er klumpete, så er det normalt. Mot slutten av svangerskapet skal man derimot sjekke det dersom man får tynn utflod, da det kan være fostervann!
Kan man ikke lekke fostervann tidlig i svangerskapet?
Tenker det værste hele tiden:sorry:

Kan man ikke lekke fostervann tidlig i svangerskapet?
Tenker det værste hele tiden:sorry:

Du, jeg er en sånn som er redd for veldig mye, men akkurat dette er garantert ufarlig! Pust med magen. Så tidlig er det så lite fostervann at det ville du ikke merket lekke engang, i tilfelle. Jeg mistet i uke 9+4 i juli og merket ikke noe annet enn blod og klumper for å si det sånn.

Dette er helt helt vanlig! For min del er jeg sikker på at det er crinone som gjør det. Det er det nok hos deg også.

Du, jeg er en sånn som er redd for veldig mye, men akkurat dette er garantert ufarlig! Pust med magen. Så tidlig er det så lite fostervann at det ville du ikke merket lekke engang, i tilfelle. Jeg mistet i uke 9+4 i juli og merket ikke noe annet enn blod og klumper for å si det sånn.

Dette er helt helt vanlig! For min del er jeg sikker på at det er crinone som gjør det. Det er det nok hos deg også.
Tusen takk for beroligende ord❤️❤️Det hjelper mye. Jeg skal ikke tenke mer på det. Jeg er gravid for fjerde gang på ett år har to MA og en sa bak meg. Sist kom jeg til uke 11 foster målt til uke 8-9. Er nok derfor psyken min er helt i bånn. Tør lissom ikke helt å tro at dette kommer til å bli en baby. Klok av skade og tolker alt til negativt.

Jeg har også det! Bruker crinone da, og må ha truseinnlegg hele tiden..

Back
Topp