Lange ammesingletter

LeneSvima

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Snøfnuggene 2018
Febbisbebbis'18
Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt det? Helst i fysisk butikk[emoji4]

Det er dessverre veldig dårlig utvalg i fysiske butikker. Stort sett bare HM, og de har vel ikke lange ammesingleter tror jeg..

Men på nett er det en del utvalg. Som denne, som er ganske dyr forsåvidt.. https://svangerskapet.no/index.php?main_page=product_info&cPath=47_50&products_id=1521

Men om du leter litt rundt kanskje du finner noe billigere :) kan jo hende de har noe på zalando
Akkurat slik lengde jeg kunne tenkt meg, men i dyreste laget ja.
Vet jeg kjøpte på både Lindex og KappAhl sist, men ingen av de var spesielt lange. Vil helst ha så den går over rumpa.

Jeg har fra boob. Ikke helt lik, men like lang. Superdigg!! Jeg kjøpte min på salg på Babyshop (fysisk i butikk).

Denne gangen har jeg brukt vanlige singlet fra cubus, de fås ganske lange og er fleksibel nok til å bare dra ned. Har dem i alle mulige farger

Denne gangen har jeg brukt vanlige singlet fra cubus, de fås ganske lange og er fleksibel nok til å bare dra ned. Har dem i alle mulige farger
De med tynne stropper? Brukte de med "bryterygg" sist. Men først etter at brystsprengen var borte. Hadde ikke sjans å få de ut da den var på sitt verste.

De med tynne stropper? Brukte de med "bryterygg" sist. Men først etter at brystsprengen var borte. Hadde ikke sjans å få de ut da den var på sitt verste.
Ikke sånne tynne nei.
Men ikke bryterygg heller. Basic/classic.

Screenshot_20180120-171814.png disse.

Finnes i ulike lengder.

Men gikk en størrelse opp i forhold til vanlig. Og brukte dem både som gravid, ammende og bor egentlig i disse med en jakke over enda...

Bruker ikke annet jeg heller, får pakke med meg å prøve[emoji4]
Jeg husker ikke om jeg brukte de de aller første dagene altså. Jeg har noen gamle ammetoooer siden eldste. Og jeg skulle jo ingen steder. Ehh. Jo. Jeg kledde jo på meg kjole og dro i middag dagen etter hun var født, rare dømme meg...

(fødte hjemme så hadde alt av klær i skapet)

Jeg husker ikke om jeg brukte de de aller første dagene altså. Jeg har noen gamle ammetoooer siden eldste. Og jeg skulle jo ingen steder. Ehh. Jo. Jeg kledde jo på meg kjole og dro i middag dagen etter hun var født, rare dømme meg...

(fødte hjemme så hadde alt av klær i skapet)
Har noen gamle jeg har pakket ned også. Så får bare ta med meg og prøve meg frem[emoji4]

Back
Topp