Mammas lykke
Betatt av forumet
God helg [emoji3] kan ta det etterpå [emoji4] må dra avgårde til tannlegetime straks... [emoji848]God helg[emoji1] hva var det da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God helg [emoji3] kan ta det etterpå [emoji4] må dra avgårde til tannlegetime straks... [emoji848]God helg[emoji1] hva var det da?
Ja, det er det [emoji4]Spennende da[emoji1]
I dag er lillemor hjemme fordi hun var dårlig I går. Feber og vondt i halsen. Det blir koselig å ha dem begge hjemme
Kanskje får jeg lagt bort klesvasken I dag, det hadde vært noe![]()
Hei! Jeg er ny her, så vær litt tålmodig med megJeg har en hemmelighet i magen, så jeg bare trenger et sted å si det på
![]()
Nå ligger jeg langflat og prøver finne meg en ny hobby som fungerer i den værste kvalmeperioden![]()
Det har detHåper det har gått fint hos tannlege idag[emoji173]️
Du har ikke pådratt deg lungebetennelse da?[emoji13]
Sikkert lurt![]()
God helg [emoji3] kan ta det etterpå [emoji4] må dra avgårde til tannlegetime straks... [emoji848]
Hurra for helg
I morgen skal jeg møte fineste mirell
Hudlegetime i tromsø mot slutten av mars. Da så jeg muligheten til noen dager vekke hele familien. Leide nettopp en stor leilighet via hotell med to soverom og på 110kvm vi kan boltre oss på i tre netterfaktisk billigere enn hotell
![]()
Det hørtes koselig ut[emoji173]️
Ja jeg gleder megfamilitid vekk fra drittstedet vi er stuck på
![]()
Så deiligHudlegetime i tromsø mot slutten av mars. Da så jeg muligheten til noen dager vekke hele familien. Leide nettopp en stor leilighet via hotell med to soverom og på 110kvm vi kan boltre oss på i tre netterfaktisk billigere enn hotell
![]()
Det skal vi klareKos dere![]()
Will doSå koselig[emoji1] du får hilse!