Skravletråd Januar

I dag er lillemor hjemme fordi hun var dårlig I går. Feber og vondt i halsen. Det blir koselig å ha dem begge hjemme :)
Kanskje får jeg lagt bort klesvasken I dag, det hadde vært noe :D

God bedring til lillemor [emoji173]️

Hei! Jeg er ny her, så vær litt tålmodig med meg :nailbiting: Jeg har en hemmelighet i magen, så jeg bare trenger et sted å si det på ;)
Nå ligger jeg langflat og prøver finne meg en ny hobby som fungerer i den værste kvalmeperioden :facepalm:

Gratulerer så mye [emoji173]️[emoji173]️

Hudlegetime i tromsø mot slutten av mars. Da så jeg muligheten til noen dager vekke hele familien. Leide nettopp en stor leilighet via hotell med to soverom og på 110kvm vi kan boltre oss på i tre netter :) faktisk billigere enn hotell :p

Hudlegetime i tromsø mot slutten av mars. Da så jeg muligheten til noen dager vekke hele familien. Leide nettopp en stor leilighet via hotell med to soverom og på 110kvm vi kan boltre oss på i tre netter :) faktisk billigere enn hotell :p

Det hørtes koselig ut[emoji173]️

Så deilig

Back
Topp