I går spiste jeg litt is. I dag fant jeg isboksen I hylla i gangen. Boksen var over halvfull. Smart!
Nei come on da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I går spiste jeg litt is. I dag fant jeg isboksen I hylla i gangen. Boksen var over halvfull. Smart!
Når man "bare må se episode til" blir også sammenslått med "bare må strikke en omgang til". Vanskelig gitt.
For omgangen passer ikke alltid med episodeslutt. Og episodeslutten passer da ikke med omgangen på strikketøyet.
Hva gjør en da liksom? [emoji848][emoji848][emoji851]
Fortsetter til det klaffer med begge gitt
Nei come on da![]()
Ja hun spiser som oftest veldig godt . De hadde hatt ostesmørbrød i barnehagen og da hadde hun spist 4 og da tenkte de det holdt![]()
Prøver å se positivt på det, jeg har jo gått opp så mye siden desember. Meeeeen, jeg ville jo ha den isen da![]()
Uthvilt og greier men hatt tre våken netter så var det godt
Vært på jobb.Her var det jammen stille idag?![emoji15]
BØØØØØ!
Hva driver alle med??[emoji85]
Vært på jobbHer var det jammen stille idag?![emoji15]
BØØØØØ!
Holder på å lage middag, du daHer var det jammen stille idag?![emoji15]
BØØØØØ!
Mmm sykt barn jobber i stallen rydder og vasker nå skal jeg lage middag før jeg skal ut i stallen igjen å ta mål etter middag.Her var det jammen stille idag?![emoji15]
BØØØØØ!
Vært på jobb.
Kommet hjem
Mannen tømmer oppvaskmask og ordner middag, jeg koser/ammer yngste og maser på gjennomføring av lekser.
Vært på jobb
Holder på å lage middag, du da
Mmm sykt barn jobber i stallen rydder og vasker nå skal jeg lage middag før jeg skal ut i stallen igjen å ta mål etter middag.
Lager middag du også med andre ord...Akkurat nå venter jeg på ferdig stekt pizza[emoji2]
Hadde du ikke en side på FB og? Følger deg på insta nå [emoji4]Mener du på insta?ruli er ikke på fb
![]()
Foreldresamtale, jordmor, stress hit og stress dit. Og for å toppe det hele hadde samboer tatt ut lommeboka fra bilen. Så fikk ikke fiksa noenting som sto på lista[emoji85]Her var det jammen stille idag?![emoji15]
BØØØØØ!