Det skjønner jeg godt[emoji4]Mange å kjøpe her å så liker jeg å få noe skikkelig ut En å bruke for mye penger
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skjønner jeg godt[emoji4]Mange å kjøpe her å så liker jeg å få noe skikkelig ut En å bruke for mye penger
Så herlig [emoji7]Gid morgen første natta gutten har sovet hele natta og til over kl 0700 sover ennå
God morgen alle sammen I
Her dro mannen på butikken for å kjøpe melk til kakao. Og havregryn som eldste spiser til frokost. Og brød til oss andre.
Skal være rask, sa han. Og så på klokka. De åpner ikke før om 12 minutter (ca 2 min å kjøre)
Så da luftet han hunden først.
Jeg skal altså opp og lage frokost og koke kakao til uteskole, men.... Har liksom tid til en liten pause med mobilen.
Om to minutter åpner kiwi og snart er mannen tilbake
Oi bra daGid morgen første natta gutten har sovet hele natta og til over kl 0700 sover ennå
Det ble det ja [emoji56] Menmen [emoji14]
Gid morgen første natta gutten har sovet hele natta og til over kl 0700 sover ennå
Skal ikke si noe på matlysten til frøkna . Nå har hun spist 2 skiver med makrell og spurte om banan![]()
Ja hun spiser som oftest veldig godt . De hadde hatt ostesmørbrød i barnehagen og da hadde hun spist 4 og da tenkte de det holdtDet er bra apetitt[emoji1]
Når man "bare må se episode til" blir også sammenslått med "bare må strikke en omgang til". Vanskelig gitt.
For omgangen passer ikke alltid med episodeslutt. Og episodeslutten passer da ikke med omgangen på strikketøyet.
Hva gjør en da liksom? [emoji848][emoji848][emoji851]
Fortsetter til det klaffer med begge gitt
Au da, ikke lurt[emoji23]

Det blir det ja. Men har store problemer med å sovne også jeg da. Og når jeg sover sover jeg dårlig gitt. Så blir ikke så mye nei
Haha oisann
Uthvilt og greier men hatt tre våken netter så var det godtGod morgen[emoji1] Jippi så herlig!!
DiggOi bra da
Nydelig følelseSå herlig [emoji7]
mener jeg liker siden din på facebook om du ikke har opprettet nydu lager så mye fint
![]()